شناسهٔ خبر: 62932063 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گزیده خطبه‌های نماز جمعه در مصلی های استان زنجان

گزیده خطبه‌های نماز جمعه ۲۱ مهر ماه در مناطق مختلف استان زنجان به این شرح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه این شهر در بین نمازگزاران به اتفاقات اخیر غزه اشاره کرد و گفت:این روز‌ها مردم فلسطین نماد اقتدار مسلمانان هستند.گزیده خطبه‌های نماز جمعه در مصلی های استان زنجان

امام جمعه نوربهار در میعادگاه جمعه این شهر به اتفاقات اخیر در غزه اشاره کرد و افزود: مظلوم نمایی اسرائیلی‌ها برای توجیه حملات گسترده علیه فلسطینیان است.

امام جمعه هیدج نیز به فصل برداشت محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت:کشاورزان و باغداران باید در پرداخت زکات محصولاتشان اهتمام کنند.

امام جمعه صائین قلعه هم گفت: طوفان سهمگین رزمندگان جبهه مقاومت شکست غیر قابل ترمیم نظامی و اطلاعاتی را برای رژیم غاصب اسرائیل رقم زد.

امام جمعه اببر به فرارسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و افزود: هر چقدر این ارتباط بیشتر باشد به همان اندازه رشد و پیشرفت دانش آموزان تعالی خواهد یافت.

خطیب جمعه ابهر نیز با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی استکبار را مبهوت و جهان اسلام را امیدوار کرد گفت:شکت اطلاعاتی اسرائیل در طول تاریخ جعلی و غاصبانه اش مفتضحانه بود.

خطیب جمعه خرمدره نیز به فرارسیدن روز جهانی استاندارد اشاره کرد و افزود: تولید کالا‌های استاندارد از موضوعاتی است که باید تولید کنندگان به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه دندی هم ۲۳ مهر ماه سالروز شهادت پنجمین شهید محراب ایت الله اشرفی اصفهانی گرامیداشت و افزود:ایشان مجاهدی پارسا در انقلاب بود که همواره یار صادق امام خمینی (ره) بود.

امام جمعه زرین اباد هم در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر گفت: عملیات طوفان الاقصی نشانگر دوران عزت مسلمانان است و اسرائیل در دوره افول خود به سر می‌برد.

امام جمعه زرین رودنیز ۲۵ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش را گرامیداشت و افزود: اگر ورزش در سطح همگانی گسترش یابد بسیاری از اتفاقات اجتماعی در جامعه رخ نمی‌دهد.

امام جمعه سلطانیه هم با اشاره به گذشت یک دهه از ارتقا شهر سلطانیه به شهرستان گفت: متاسفانه تا کنون ادارات و نیروی اداری آن کامل نشده و مردم هنوز در انتظار اقدام مسئولان هستند.

امام جمعه سجاس نیز اقدام جوانان غزه را پاسخ عزتمندانه امت مسلمان در برابر سال‌ها جنایات رژیم صهیونیستی دانست و گفت: تاریخ نشان داده که هیچ وقت ظلم بی جواب نخواهد ماند.

امام جمعه قیدار هم گفت: انجمن اولیا و مربیان جهت هماهنگی این دو کانون مهم مدرسه و خانه تشکیل شدکه در صورت هم افزایی میتواند نقش بسزایی ایفا کند.

امام جمعه گرماب هم با قدردانی از اقدام مسئولین در طرح انتقال اب شرب گرماب از سد تالوار از متولیان خواست برای تسریع در روند اجرای این طرح اهتمام ورزند.

نظر شما