شناسهٔ خبر: 62927645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای ۴ طرح عمرانی در بقاع متبرکه آمل

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل از اجرای ۴ طرح عمرانی توسط اداره اوقاف و امور خیریه آمل در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام محمدهادی بهرامی گفت: ساخت وتجهیز سرویس بهداشتی درآستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) وبازسازی دو واحد خیریه اسلامی واداری با ۱۶ واحد به پایان رسیده و دو طرح دیگر ازجمله واحد تجاری ومسکونی شش واحدی موقوفه " ملامهدی کفان " و بهسازی حرم امامزاده محمد در روستای " نوگردن" است.
وی افزود: برای این طرح‌ها درمجموع بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است که پیش بینی می‌شود دو طرح باقی مانده تا پایان امسال تکمیل وبهره برداری شود.
 
ضرورت هدایت وقف‌های جدید متناسب با نیاز‌های روزجامعه 
رییس اداره اوقاف وامورخیریه آمل دربخش دیگری از واقفان وافراد خیرکه قصد وقف اموال خود را دارند، توصیه کرد، با توجه به نیاز روزجامعه ضرورت دارد، وقف‌های جدید به سمت تامین جهیزیه برای ازدواج جوانان، اشتغال، بهداشت ودرمان، تحصیل و فناور‌های جدید ودانش بنیان‌ها هدایت شود که زمینه ساز تعالی ورشد جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام بهرامی افزود: انتظار هست که رسانه‌ها هم در روشنگری برای اهمیت وقف وجایگاه آن هم برای واقف وهم افراد جامعه که ازآن نفع می‌برند، پای کار باشند.

درشهرستان آمل بیش از ۹۸ بقعه متبرکه امامزادگان معصوم (ع) و بیش از ۴۲ هزار رقبه وقفی وجود دارد.

نظر شما