شناسهٔ خبر: 62927232 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۷ هکتار به صنف ضایعات فروشان ارومیه

۷ هکتار زمین برای واگذاری به ضایعات فروشان به شهرداری ارومیه تحویل داده شده است.

صاحب‌خبر -

اختصاص ۷ هکتار به صنف ضایعات فروشان ارومیهبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،  مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آماده واگذاری زمین به اتحادیه ضایعات فروشان و یا واگذاری به عنوان شهرک تخصصی صنف ضایعات فروشان است و تاکنون نیز هفت هکتار زمین برای این بخش به شهرداری ارومیه تخصیص یافته است.

سید محسن حمزه لو در برنامه زنده رادیویی ایسته لر که از از رادیو چی چست مرکز آذربایجان‌غربی پخش شد،  اظهار داشت: تعیین مکانی مشخص برای این صنف از سال ۱۳۸۹ شروع شده و در نهایت چند قطعه زمین در اطراف شهر ارومیه در نظر گرفته شد.

 

وی گفت: برای ضایعات فروشان سه قطعه مشخص کردیم که یک قطعه در قطلو، یک قطعه در جاده کلانتری و یک قطعه در پشت باغ رضوان است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برای قطعه قطلو تمام مراحل اخذ سند به نام دولت، تعیین کاربری و اخذ مصوبه سازمان ملی زمین و مسکن به عنوان مالک زمین و نماینده دولت انجام گرفته است. 

 

حمزه لو  ادامه داد: طی صورت جلسه‌ای زمین جهت اجرای پروژه و ارایه طرح تحویل نمایندگان شهرداری شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: برای ۲ قطعه دیگر در صورت تکمیل مدارک و ارایه درخواست واگذاری از سوی شهرداری اقدامات لازم اعمال خواهد شد و شهرداری و اتحادیه باید در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

 

نظر شما