شناسهٔ خبر: 62926850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقیف کامیون حامل ۹۰ کیلو تریاک در ساری

فرمانده انتظامی مازندران از توقیف کامیون حامل ۹۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان

صاحب‌خبر -

توقیف کامیون حامل ۹۰ کیلو تریاک در ساریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از مرز‌های جنوبی و جنوب شرق کشور به استان مازندران، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر دریافتند، متهم به قاچاق موادمخدر با یک دستگاه تریلی فوتون بدون بار از سمت استان تهران به سمت مازندران در حال تردد است.

فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، پس از شناسایی متهم در عملیاتی ضربتی خودروی تریلی در محور "قائم شهر- ساری" متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

سردار مفخمی افزود: در بازرسی از این خودرو، ماموران موفق شدند، ۹۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک را که در قوطی‌های پلاستیکی آب معدنی در قسمت کفی تریلر جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: پلیس در مقابله با قاچاقچیان موادمخدر با اشراف اطلاعاتی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

نظر شما