شناسهٔ خبر: 62926430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در همایش دهیاران و شورا‌های اسلامی اردستان مطرح شد؛

از آسفالت روستاها تا لزوم پاسخگویی مسئولان درباره نهوج

فرماندار اردستان گفت: سازمان برنامه و بودجه کشور برای آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان، ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه تخصیص داده، ولی فعلا، مشکل تامین قیر است که کار را به تاخیر انداخته است.

صاحب‌خبر -

از آسفالت روستاها تا لزوم پاسخگویی مسئولان درباره نهوجبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اصفهان؛ سید محمدهادی احمدی طبا در همایش دهیاران و شورا‌های اسلامی بخش مرکزی اردستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مزیت اصلی اقتصادی اردستان، گردشگری است، گفت: صنعت برای شهرستان سود مستقیم ندارد، ولی گردشگری ممکن است مستقیما سودآوری داشته باشد و راه اندازی بازارچه گردشگری و خانه‌های بوم گردی، زمینه حضور گردشگر را در روستا‌ها فراهم می‌کند.

وی با اشاره به سیل ۱۸ خرداد در روستای نهوج و فوت سه نفر از اهالی گفت: در حوزه مدیریت بحران، دهیاران، مسوول مدیریت بحران روستا هستند و باید مدیریت بحران را جدی بگیرند و با توجه به شکایت خانواده‌های متوفی، مسوولان، شورا و دهیار باید پاسخگو باشند.

احمدی طبا درباره طرح هادی هم گفت: کمبود نیرو از مشکلات موجود است و بخشداری مرکزی با دو نیرو می‌خواهد کار ۶۰ روستا را انجام دهد؛ همچنین، در حوزه آب شرب، کمبود آب یک معضل است و خط لوله آب اصفهان به اردستان، توان انتقال آب کافی را ندارد و آب و فاضلاب باید به صورت ویژه، مشکل مردم را حل کند.

 

نظر شما