شناسهٔ خبر: 62925928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حماسه بزرگ جبهه مقاومت، استکبار و رژیم صهیونیستی را مات و مبهوت کرد

امام جمعه موقت بیرجند: حماسه بزرگ جبهه مقاومت، استکبار و رژیم صهیونیستی را مات و مبهوت و جهان اسلام و مردم مظلوم فلسطین را خوشحال و امیدوار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام مختاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه گفت: عملیات طوفان الاقصیحماسه بزرگ جبهه مقاومت، استکبار و رژیم صهیونیستی را مات و مبهوت کرد یک شکست بزرگ اطلاعاتی، امنیتی و عملیاتی برای رژیم صهیونیستی و غرب بود و هیبت پوشالیشان بیش از گذشته در هم شکسته شد.

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از همیشه بر همگان روشن شد که اگر قوی باشیم، رژیم صهیونیستی خانه عنکبوت است گفت: جنایات و کشتار مردم بی گناه فلسطین باعث شده تا رژیم غاصب صهیونیستی در باتلاق ظلم و جنایت خود فرو بروند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی باعث شده تا جبهه مقاومت و مسلمانان مصم‌تر شوند، گفت: رژیمی که بنیانش با خون و جنایت پایه گذاری شده قابل مذاکره نیست و باید به زباله دادن تاریخ بپیوندد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مفتخر است که همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده است، افزود: امروز باید ملت‌هایی که ادعای حمایت از فلسطین سر می‌دهند، ولی به آن عمل نمی‌کنند، باید به آغوش اسلام و بشریت برگردند و در کنار مظلومان فلسطینی بایستند.

حجت الاسلام مختاری با اشاره به استفاده رژیم صهیونیستی از بمب‌های ممنوعه و فسفری گفت:امروز از سازمان‌های بین المللی می‌خواهیم بیش از این اعتبار خود را قربانی این جنایتکاران نکنند.

وی با اشاره به اینکه صلابت و شجاعت فلسطینی‌ها نشان داد پیروزی نزدیک است گفت:ما مردم ایران از دولت می خواهیم از هیج کمکی برای مردم فلسطین دریغ نکند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه حمایت از فلسطین ریشه انسانی، قرآنی و عقلانی دارد گفت: حمایت از مظلوم، پیام اسلام است و پیمان می‌بندیم یاور مظلوم و دشمن ظالم باشیم.

نظر شما