شناسهٔ خبر: 62922156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تمدید مهلت نام نویسی در مسابقه بزرگ استانی کتابخوانی عفاف و حجاب

مهلت شرکت در مسابقه بزرگ استانی کتابخوانی «ستاره‌ها چیدنی نیستند» و «بی‌پرده با حجاب» در بوشهر، تا پایان آبان ماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

صاحب‌خبر -
تمدید مهلت نام نویسی در مسابقه بزرگ استانی کتابخوانی عفاف و حجاببه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ این مسابقه که محوریت آن عفاف و حجاب است، با هدف گسترش فرهنگ عفاف و حجاب به طور غیر مستقیم در قالب داستان و رمان، ترویج کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر با موضوع  عفاف و حجاب و شناسایی و تقویت حلقه‌های مطالعاتی موجود و تشکیل حلقه‌های مطالعاتی جدید برگزار می‌شود.
 
منابع این مسابقه کتاب‌های بی‌پرده با حجاب اثر نعیمه اسلاملو برای قشر نوجوان (۱۲ تا ۱۷ سال) و کتاب ستاره‌ها چیدنی نیستند نوشته محمدعلی حبیب‌اللهیان برای بزرگسال (۱۸ سال به بالا) است که علاقمندان می‌توانند این کتاب‌ها را با تخفیف ۴۰ درصد از کتابخانه‌های عمومی و موسسات فرهنگی قرآن و عترت سراسر استان تهیه کنند.
 
آزمون این رویداد که پیش از این قرار بود در چهارم آبان برگزار شود، به‌صورت کتبی و حضوری در تاریخ نهم آذر امسال در سراسر استان برگزار می‌شود که مکان‌های برگزاری آزمون، اطلاع رسانی می‌شود.
 
برای این مسابقه بیش از ۱ میلیارد ریال هدایای نقدی و غیر نقدی در نظر گرفته شده است که در بخش بزرگسال به‌ترتیب به نفرات اول تا سوم هدایای نقدی ۵۰ میلیون ریال، ۴۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت و در بخش نوجوان نیز به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۳۰ میلیون ریال، ۲۵ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.
 
علاقمندان از طریق لینک yun.ir/bushehrpl می‌توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

نظر شما