شناسهٔ خبر: 62920033 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در عملیات طوفان الاقصی:

افزایش تلفات صهیونیست‌ها به ۱۰۰ کشته و ۸۰۰ زخمی

یک شبکه خبری صهیونیستی اعلام کرد که طبق آخرین آمار، حداقل ۱۰۰ شهرک‌نشین کشته و بیش از ۸۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از غزه، کانال الاعلام المقاوم (شبکه اطلاع رسانی مقاومت) تصاویری از نخستین لحظات به اسارت در آمدن ۳ تن از نیرو‌های رژیم اشغالگر در شرق البریج در مرکز منطقه غزه منتشر کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10241880"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10241880?width=600&height=300"></script></div>
 
 
 
۱۵:۳۷ حمله هوایی به یک ساختمان مسکونی در شهر غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: یک ساختمان مسکونی در محله النصر در شهر غزه، هدف قرار گرفت.
 
 
۱۵:۳۴ نتانیاهو: با جنگی گسترده مواجه هستیم
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر «اسرائیل» در کابینه امنیتی مستقر در وزارت دفاع (جنگ) گفت: ما در حال تلاش برای پاکسازی نوار غزه از نیرو‌های دشمن هستیم. ما در بحبوحه جنگ گسترده‌ای قرار داریم و به صبر نیاز داریم.
وی افزود: ما باید امنیت و آرامش را به شهرک‌هایی که مورد حمله قرار گرفته است، بازگردانیم. ما باید دشمن را به پرداخت هزینه بسیار بزرگ در نوار غزه مجبور کنیم.
نتانیاهو تصریح کرد: اسرائیل مرز‌ها را برای ایجاد بازدارندگی در مقابل هر کشور دیگری که به اشتباه بخواهد به این جنگ بپیوندد، تقویت می‌کنیم. هیچ کشور یا طرفی نباید اشتباه کند و بخواهد به این جنگ بپیوندد. برای محقق شدن پیروزی در این جنگ گسترده، همه باید متحد باشند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10242652"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10242652?width=600&height=300"></script></div>
 
۱۵:۳۴ هلاکت ۴۲ صهیونیست
شبکه تلویزیونی العربیهگزارش داد: اسرائیل از کشته شدن ۴۲ اسرائیلی و زخمی شدن ۸۰۰ نفر خبر داد.
 
 
 
۱۵:۳۳ قطر: اسرائیل را مسئول تشدید تنش‌ها می‌دانیم
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت خارجه قطر تاکید کرد: اسرائیل را به دلیل نقض مداوم و تعرض مکرر به مسجد الاقصی مسئول تشدید تنش ها می دانیم.
 
 
 
۱۵:۲۸ منابع پزشکی رژیم صهیونیستی: کشته شدن ۴۰ اسرائیلی
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: منابع بیمارستانی اسرائیل اعلام کردند بیش از ۴۰ اسرائیلی کشته و ۷۵۰ نفر زخمی شدند.
 
 
۱۵:۲۱ حمله سایبری به واحد امنیت اطلاعات رژیم صهیونیستی
کانال تلگرامی الاعلام المقاوم (شبکه اطلاع رسانی مقاومت) به نقل از منابع صهیونیست از حمله سایبری گسترده به واحد امنیت اطلاعات رژیم صهیونیستی خبر داد.
 
 
 
۱۵:۱۹ اسارت نظامیان صهیونیست در عملیات طوفان الاقصی
کانال تلگرامی ثوره المقاوم (انقلاب مقاومت) تصاویر دیگری از به اسارت در آمدن نیرو‌های رژیم اشغالگر در نبرد طوفان الاقصی منتشر کرد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10242543"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10242543?width=600&height=300"></script></div>
 
 
 
 
15:19 نظامیان صهیونیست در اسارت رزمندگان مقاومت
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از واحد اطلاع رسانی "الاعلام العسکری" (تبلیغات نظامی) تصاویر جدیدی از گروه دیگری از نظامیان رژیم صهیونیستی پخش کرد که به دست رزمندگان مقاومت به اسارت گرفته شده اند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10242530"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10242530?width=600&height=300"></script></div>
 
 
۱۵:۱۹ نظامیان صهیونیست در اسارت رزمندگان مقاومت
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از واحد اطلاع رسانی "الاعلام العسکری" (تبلیغات نظامی) تصاویر جدیدی از گروه دیگری از نظامیان رژیم صهیونیستی پخش کرد که به دست رزمندگان مقاومت به اسارت گرفته شده اند.
 
 
۱۵:۱۵ ژنرال ارتش رژیم صهیونیست در اسارت مقاومت
مقاومت فلسطین توانست «نمرود ألونی» ژنرال ارتش رژیم صهیونیستی را که مسئول امور نوار غزه در این ارتش است، اسیر کند.
اسارت ۵۰ صهیونیست و ۶۰۰ زخمی در عملیات طوفان الاقصی
 
 
 
۱۵:۱۱ روز سیاه در تاریخ رژیم صهیونیستی
شبکه تلویزیونی العالم  گزارش داد: پایگاه عبری حدشوت نوشت: امروز، روز سیاهی در تاریخ اسرائیل است.
 
 
۱۵:۱۱ اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۶۰۰ اسرائیلی در عملیات مقامت
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ۶۰۰ زخمی اسرائیلی در بیمارستان‌ها هستند که حال ۱۰۳ نفر آن‌ها وخیم است.
 
 
 
۱۵:۰۴، ۶۰۰ زخمی در بیمارستان‌ها بسر می‌برند

کانال تلگرامی اعلام العدو (شبکه اطلاع رسانی دشمن) به نقل از وزارت بهداشت اسرائیل نوشت: ۶۰۰ زخمی در بیمارستان‌ها بسر می‌برند که حال ۱۰۳ تن از آن‌ها وخیم است.
 
 
 
 
۱۵:۰۲ قطر آتش بس در نوار غزه را خواستار شد
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، قطر خواستار آتش بس در نوار غزه شد و "اسرائیل" را مسئول تنش آفرینی دانست.
 
 
 
 
۱۴:۵۶ ورود یک هزار رزمنده مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند حدود یک هزار رزمنده فلسطینی وارد شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه شده اند.
 
 
۱۴:۵۴ گروه‌های مقاومت فلسطینی به اسارت گرفتن ۱۵ صهیونیست را تایید کردند
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: منابع نزدیک به گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه به اسارت گرفتن ۱۵ نظامی و شهرک نشین اسرائیلی را تایید کردند.
 
 
۱۴:۵۴ آغاز نشست امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند جلسه کابینه امنیتی این رژیم حدود هفت و نیم ساعت پس از آغاز حمله به شهرک‌های صهیونیست نشین از غزه آغاز شد.
 
 
۱۴:۵۴ منابع صهیونیستی: قطع تماس با پایگاه نظامی که به تصرف افراد مسلح فلسطینی درآمد
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: پایگاه اسرائیلی والا به نقل از مقامات نظامی این رژیم از قطع تماس با پایگاه نظامی خبر داد که افراد مسلح فلسطینی به آن نفوذ کردند.
 
 
۱۴:۴۶ اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شکست سنگین نظامی، اطلاعاتی و سیاسی این رژیم
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: روزنامه یدیعوت احارونوت نوشت: آنچه رخ می‌دهد شکست سنگین نظامی، اطلاعاتی و سیاسی برای اسرائیل است.
 
 
۱۴:۴۴ اسارت فرمانده تیپ غزه در ارتش "اسرائیل" به دست رزمندگان مقاومت
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، منابع فلسطینی اعلام کردند ژنرال "نمرود الونی" فرمانده تیپ غزه در ارتش اسرائیل به دست مقاومت فلسطین اسیر شده است.
 
 
۱۴:۴۱ ده‌ها شهید و زخمی در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه مرزی نوار غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: در حملات هوایی جنگنده‌های ارتش اسرائیل به فلسطینیانی که در منطقه مرزی نوار غزه تجمع کرده بودند، ده‌ها نفر شهید و زخمی شدند.
 
 
۱۴:۴۱ تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به غزه
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: حملات توپخانه‌ای و هوایی ارتش اسرائیل به نوار غزه تشدید شد.
 
 
۱۴:۳۲ گردان‌های القدس به اسارت گرفتن چند نظامی صهیونیست را تایید کرد
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: ابوحمزه سخنگوی نظامی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی، زلزله تاریخی است که ثابت کرد دشمن با وجود تعداد و تجهیزاتش، گرد و غباری بیش نیست و قابل شکست دادن است. نیرو‌های ما تا الان در مناطق اطراف غزه، همراه برادران خود در گردان‌های القسام و بقیه گروه‌های مقاومت هستند و به عملیات قهرمانانه ادامه می‌دهند. تاکید می‌کنیم در گردان‌های القدس به لطف خداوند، تعدادی از نظامیان صهیونیست را به اسارت گرفته ایم.
 
 
۱۴:۲۹ سخنگوی القدس: فصل جدیدی از پیروزی مقاومت آغاز شد
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: ابوحمزه سخنگوی نظامی گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی گفت: مقاومت امروز فصل جدیدی از پیروزی و شکستن وجهه رژیم دشمن را آغاز کرد. پیروزی قهرمانان ما دشمن را ذلیل و خوار کرده است و در همه جا احساس ترس و مرگ می‌کنند. از دشمن و شهرک نشینان آن می‌خواستیم مسالمت آمیز از سرزمین ما خارج شوند، اما این کار را نکردند و در نتیجه برای تحقق آن، راه مبارزه را انتخاب کردیم.
 
 
 
۱۴:۲۶ سرباز رژیم صهیونیستی در چنگال نیرو‌های القسام در غزه
شبکه خبری قدس با انتشار ویدئویی نوشت: «تصاویری از اسارت سرباز رژیم اشغالگر به دست نیرو‌های القسام در غزه»
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10242360"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10242360?width=600&height=300"></script></div>
 
 
 
۱۴:۲۴ ارتش رژیم صهیونیستی از حملات هوایی به مقر‌های گروه‌های فلسطینی در غزه خبر داد
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: ارتش اسرائیل اعلام کرد ده‌ها فروند جنگنده این رژیم ۱۷ پایگاه گروه‌های مقاومت و چهار مقر جنبش حماس در نوار غزه را هدف قرار دادند.
 
 
 
۱۴:۱۲ شهادت یک جوان فلسطینی در نابلس
شبکه تلویزیونی المنار از شهادت یک جوان فلسطینی در پی اجرای عملیات با سلاح سرد نزدیک شهرک صهیونیست نشین آرئیل در جنوب نابلس خبر داد.
 
 
 
۱۴:۱۲ رسانه‌های صهیونیستی: اوضاع سختی در پیش است
شبکه تلویزیونی المنار به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد، اوضاع سختی در پیش داریم چرا که فلسطینی‌ها در همه شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف غزه حضور دارند و پرسه می‌زنند.
 
 
 
۱۴:۱۱ اعزام نیرو‌های جهاد اسلامی برای پشتیبانی از نیرو‌های مقاومت نفوذ کرده به سرزمین‌های اشغالی
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10242294"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10242294?width=600&height=300"></script></div>
 
 
 
۱۴:۱۰ چهره‌های وحشت‌زده صهیونیست‌هایی که به اسارت نیرو‌های مقاومت درآمدند
تصاویری جدید از چهره‌های وحشت‌زده صهیونیست‌هایی که به اسارت نیرو‌های مقاومت درآمدند
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10242156"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10242156?width=600&height=300"></script></div>
 
 
 
 
۱۳:۵۷ هاآرتص از درگیری در شرق قدس بین فلسطینی‌ها و ارتش اسرائیل خبر داد
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، روزنامه هاآرتص از وقوع درگیری در شرق قدس بین فلسطینی‌ها و ارتش اسرائیل خبر داد.
 
 
۱۳:۵۵ شیخ نعیم قاسم عملیات نیرو‌های مقاومت را تبریک گفت
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در توئیتی نوشت: خداوند مجاهدان فلسطینی به ویژه نیرو‌های گردان‌های القسام را حفظ کند. طوفان این نیرو‌ها برای یاری قدس را به ملت فلسطین تبریک می‌گویم. شما عزت خود و ذلت اشغالگران صهیونیست را ثابت کردید و این شما هستید که تار‌های سست خانه عنکبوت را پاره کرده، راه و رسم آزادی و پیروزی را ترسیم می‌کنید.
 
 
۱۳:۵۴ برچیده شدن بخشی از دیوار مرزی نوار غزه با فلسطین اشغالی
به گزارش شبکه تلویزیونی العربیه، بلدوزر‌های فلسطینی بخشی از دیوار مرزی میان اسرائیل و نوار غزه را برداشتند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10242105"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10242105?width=600&height=300"></script></div>
 
 
۱۳:۵۳ جنگنده‌های صهیونیستی یک خانه را در جنوب غزه بمباران کردند
پایگاه اینترنتی سمانیوز به نقل از منابع محلی نوشت جنگنده‌های اسرائیلی بدون هشدار قبلی یک خانه را نزدیک دوار الخور در منطقه تل الهوا در جنوب شهر غزه بمباران کردند.
 
 
 
۱۳:۵۱ تصاویر جدید از عملیات نیرو‌های مقاومت در منطقه ناحل عوز
خبرگزاری یونیوز تصاویر جدیدی از حمله نیرو‌های مقاومت فلسطین به منطقه ناحل عوز در چارچوب نبرد "طوفان الاقصی" و جنازه‌های نظامیان رژیم اشغالگر منتشر کرد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10242084"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10242084?width=600&height=300"></script></div>
 
 
۱۳:۴۷ گردان‌های قسام تصاویر جدیدی از نظامیان اسیر صهیونیست منتشر کرد
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس تصاویر جدیدی از نظامیان اسیر اسرائیلی منتشر کرد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10242008"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10242008?width=600&height=300"></script></div>
 
 
 
۱۳:۴۶ تصاویر اختصاصی از عملیات نیرو‌های مقاومت در شرق منطقه الوسطی
کانال تلگرامی ثوره مقاوم (انقلاب مقاومت) تصاویری اختصاصی از عملیات نیرو‌های نخبه گردان‌های القسام در شرق منطقه الوسطی در چارچوب نبرد"طوفان الاقصی" منتشر کرد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10241973"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10241973?width=600&height=300"></script></div>
 
 
۱۳:۴۶ تل آویو: برای بازپس گیری شهرک‌هایی که در دست حماس است به ساعت‌های زیادی نیاز داریم
شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: برای بازپس گیری شهرک‌هایی که حماس کنترل آن‌ها را به دست گرفته است، به ساعت‌های زیادی زمان نیاز داریم.
 
 
۱۳:۴۵ تیراندازی به طرف ایست و بازرسی شوماش در کرانه باختری
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، خبرنگار کانال ۱۴ تلویزیون اسرائیل از تیراندازی به طرف ایست و بازرسی شوماش در کرانه باختری خبر داد.
 
 
۱۳:۴۴ شبکه المنار از حملات مقاومت فلسطین و به اسارت گرفتن یک نظامی صهیونیست
تصاویر شبکه المنار از حملات نیرو‌های مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین و به اسارت گرفتن یک نظامی اسرائیلی
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10241920"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4006004/10241920?width=600&height=300"></script></div>
 
 
۱۳:۴۴ فتح: وضعیت کنونی، نتیجه سیاست‌های غلط نتانیاهو است
شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد، جنبش فلسطینی فتح اعلام کرد: آنچه در «اسرائیل» روی می‌دهد نتیجه سیاست‌های غلط بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر) علیه ملت فلسطین است.
 

۱۳:۳۹ یدیعوت آحارونوت: شرکت‌های هواپیمایی خارجی درحال لغو پرواز‌های خود به مقصد اسرائیل هستند 

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام کرد برخی شرکت‌های هواپیمایی خارجی، لغو پرواز‌های خود را به مقصد اسرائیل آغاز کرده اند.

نظر شما