شناسهٔ خبر: 62918224 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پرچم حزب الله در کنار موضع نظامی ارتش اسرائیل + فیلم

تهران - ایرنا- تصاویر منتشر شده از شبکه تلویزیونی المنار لبنان اهتزاز پرچم حزب الله لبنان در کنار یک موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی شمال فلسطین اشغالی با جنوب لبنان را نشان می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی سامر الحاج خبرنگار شبکه المنار امروز یکشنبه از روستای عیتا الشعب در جنوب لبنان با انتشار این تصاویر گفت: پرچم حزب الله که هم اکنون در موضع نظامی راهب مشاهده می کنید، چندی قبل قرار داده شده است. یعنی مجاهدان توانسته اند که پرچم حزب الله را در خاکریز یا کنار موضع نظامی راهب نصب کنند.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که یک تانک میرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی نیز در موضع راهب هدف موشک ضد زره قرار گرفته است. پیش از این نیز شهرک صهیونیست نشین شتولا در شمال فلسطین اشغالی هدف موشک ضد زره قرار گرفت که در جریان آن یک صهیونیست کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برخی شهرک های جنوب لبنان و منطقه مرزی جنوب را مورد حملات هوایی و گلوله باران خمپاره ای قرار داد. شبکه الجزیره نیز تصاویری از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان با استفاده از گلوله های فسفری خبر داد.

جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش بین مبارزان و ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

نظر شما