شناسهٔ خبر: 62909417 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

قیمت و زمان ثبت نام 6 خودروی وارداتی اعلام شد

صاحب‌خبر -

قیمت و زمان ثبت نام 6 خودروی وارداتی سامانه یکپارچه فروش رسماً مشخص شد. این ماشین های وارداتی شامل مدل‌هایی از هیوندای، کیا و… می‌شوند.

بعد از راه‌اندازی سامانه فروش یکپارچه با محصولات تولید داخل و مونتاژی، حالا نوبت به عرضه محصولات وارداتی رسیده است که خیلی از مردم انتظارشان را می‌کشیدند. حالا بر اساس جدیدترین اخبار خودرو داخل کشور، قیمت علی‌الحساب 6 خودرو وارداتی که در سامانه یکپارچه ارائه می‌شود مشخص شده است و به‌زودی امکان ثبت نام برای آن‌ها فراهم می‌شود. در ادامه جزئیات بیشتر در این باره را مطالعه کنید.

قیمت علی الحساب 6 خودروی وارداتی سامانه یکپارچه

قیمت و زمان ثبت نام ۶ خودروی وارداتی سامانه یکپارچه فروش قیمت و زمان ثبت نام ۶ خودروی وارداتی سامانه یکپارچه فروش

خودروهایی که قیمت آن‌ها به‌صورت رسمی مشخص شده است شامل هیوندای النترا، هیوندای کرتا، کیا سلتوس، جتا VS7، چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5 می‌شوند. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، این قیمت‌ها به‌صورت علی‌الحساب محاسبه شده‌اند و در قیمت فاکتور نهایی مواردی مثل کرایه حمل و نقل، هزینه‌ شماره‌گذاری، عوارض قانونی ترخیص، مالیات بر ارزش افزوده و… لحاظ می‌شوند. در واقع، در آینده نزدیک سازمان حمایت اقدام به اعلام قیمت قطعی این محصولات وارداتی سامانه یکپارچه خواهد کرد.

امکان ثبت نام برای این اتومبیل های وارداتی از یکشنبه 23 مهر تا سه‌شنبه 25 مهر وجود خواهد داشت. در ادامه می‌توانید جدول قیمت 6 خودروی وارداتی سامانه یکپارچه فروش را مشاهده کنید. علاوه بر قیمت علی‌الحساب که رسماً اعلام شده، تخمین‌هایی از قیمت نهایی آن‌ها هم در این جدول گنجانده شده است. در برخی از موارد پیش‌بینی می‌شود که با احتساب هزینه‌های اضافی، قیمت نهایی نزدیک به 2 برابر قیمت علی‌الحساب باشد.

مدل قیمت علی‌الحساب به تومان قیمت نهایی برآورد شده به تومان
هیوندای النترا 1 میلیارد و 600 میلیون 2 میلیارد و 400 میلیون
هیوندای کرتا 1 میلیارد و 300 میلیون 1 میلیارد و 950 میلیون
کیا سلتوس 1 میلیارد و 800 میلیون 2 میلیارد و 700 میلیون
جتا VS7 1 میلیارد و 650 میلیون 2 میلیارد و 475 میلیون
چانگان CS55 پلاس 1 میلیارد 1 میلیارد و 500 میلیون
زوتی DL5 770 میلیون تومان 1 میلیارد و 155 میلیون

نظر شما