شناسهٔ خبر: 62908083 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

رئیس لالیگا به جنگ قطری‌ها رفت

تندترین حمله به پی‌اس‌جی: استاد پول تلف کردن هستند!

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: خاویر تباس، رئیس جنجالی لالیگا، امروز بار دیگر خبرساز شد. تباس این بار باشگاه پاری سن ژرمن را هدف گرفت و گفت اگر رقابتی برای انتخاب باشگاهی که بیشترین مهارت را در تلف کردن پول دارد وجود داشت پی‌اس‌جی با اختلاف قهرمان این رقابت می‌شد.
تباس در یک مصاحبه درباره وضعیت مالی فوتبال اروپا شرکت کرده بود و فرصت را برای حمله به باشگاه فرانسوی مناسب دید. این صحبت‌های رئیس لالیگا بدون شک خشم پاری سن ژرمن و روسای قطری‌اش را برخواهد انگیخت.
تباس در صحبت‌هایش بار دیگر از قوانین سخت‌گیرانه لالیگا برای مهار هزینه‌ها در باشگاه‌های این کشور دفاع کرد و گفت سیستم فوتبال اسپانیا با این تمهیدها سر پا می‌ماند. او در کنار حمله شدیدش به پی‌اس‌جی از لیگ برتر هم به دلیل هزینه‌های سرسام‌آور و از سری آ به دلیل بهره بردن از قوانین مالیاتی ایتالیا انتقاد کرد.
رئیس لالیگا در مراسمی که توسط روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت برگزار شده بود شرکت داشت. او در صحبت‌هایش گفت:" می‌دانیم که پی‌اس‌جی در فرانسه 605 میلیون یورو ضرر کرده و اگر مهندسی صورت‌های مالی و دست‌کاری آنها نبود این ضرر بیشتر هم می‌شد. اگر تورنمنتی برای انتخاب باشگاهی که بیشترین مهارت را در تلف کردن پول دارد برگزار می‌شد پی‌اس‌جی با اختلاف قهرمان می‌شد".
خاویر تباس مدت‌ها است که با مدل مالی و سرمایه‌گذاری پاری سن ژرمن مخالفت می‌کند. او در گذشته هم با اسم بردن از ناصر الخلیفی، رئیس پی‌اس‌جی، خواهان انتشار شفاف اعداد و ارقام بودجه‌ای این باشگاه شده بود.

نظر شما