شناسهٔ خبر: 62906923 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به میزبانی خانه فرهنگ ایران؛

همایش فلسطین در ‌کویته پاکستان/ سخنرانان ریاکاری غرب را محکوم کردند

اسلام‌آباد - ایرنا - همایش فلسطین به میزبانی خانه‌ فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در «کویته» پاکستان با هدف تبیین دستاوردهای ارزشمند عملیات «طوفان الاقصی» برگزار شد و سخنرانان با حمایت از نبرد فلسطینیان، ریاکاری غرب و حمایت آنان از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش شنبه شب خبرنگار ایرنا، همایش فلسطین و طوفان الاقصی با مشارکت سازمان جوانان اسلامی و همزمان با هشتمین روز از عملیات رزمندگان مقاومت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی، به میزبانی خانه فرهنگ ایران در شهر ‌کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان برگزار شد.

شماری از چهره‌های برجسته سیاسی و مذهبی کویته و ایالت بلوچستان پاکستان در این همایش حضور یافتند. همچنین «حسن دوریش وند» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کویته، «حماد کاکر» رئیس سازمان جوانان اسلامی و «مولانا فتح الله» رئیس مجمع پاکستان و فلسطین از دیگر مهمانان این برنامه بودند.

همایش فلسطین در ‌کویته پاکستان/ سخنرانان ریاکاری غرب را محکوم کردند

«خالد قدومی» نماینده حماس در تهران نیز به طور مجازی در کنفرانس فلسطین حضور یافت و شرکت کنندگان را در جریان آخرین تحولات غزه، دستاوردهای طوفان الاقصی و همزمان تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان قرار داد.

وی تاکید کرد: عملیات طوفان الاقصی واکنش طبیعی گروه‌های مقاومت فلسطین علیه دشمن صهیونیستی است و جهان باید بداند که اسرائیل ریشه اصلی مشکلات منطقه و نا امنی در خاورمیانه است.

سرکنسول ایران در کویته نیز طی سخنانی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای جبهه مقاومت فلسطین، گفت: فلسطینیان از ۷۵ سال گذشته تحت ظلم، اشغال، تهاجم و اقدامات تروریستی رژیم ناپاک صهیونیستی قرار دارند و همزمان حمایت کورکورانه جهان غرب از جمله آمریکا از جنایات صهیونیست‌ها بر مشکلات مردم فلسطین اضافه کرده است.

همایش فلسطین در ‌کویته پاکستان/ سخنرانان ریاکاری غرب را محکوم کردند

درویش وند تاکید کرد: طرح‌های غربی برای حمایت از اسرائیل در منطقه محکوم به شکست است و پیروزی متعلق به ملت‌های مظلوم منطقه به ویژه ملت شجاع فلسطین و جبهه مقاومت خواهد بود.

برخی از شخصیت‌های پاکستانی نیز طی سخنرانی در کنفرانس فلسطین با تاکید بر حمایت قوی جهان اسلام از مقاومت فلسطین و عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی علیه اسرائیل، گفتند: حمایت غرب از اسرائیل بسیار شرم آور است درحالی که جهان غرب همواره در قبال مسلمانان و فلسطین رویکرد مغرضانه داشته‌اند.

همایش فلسطین در ‌کویته پاکستان/ سخنرانان ریاکاری غرب را محکوم کردند

آنان محاصره غیرانسانی نوار غزه از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیل را محکوم و خواستار عکس العمل فوری نهادهای ناظر جهانی به ویژه سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی برای حفاظت از مردم فلسطین شدند.

نظر شما