شناسهٔ خبر: 62903968 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نقش بی بدیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اعتلای بصیرت

مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اعتلای معنویت و بصیرت ارتش، نقش بی‌بدیلی ایفا کرده است.

صاحب‌خبر -

نقش بی بدیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اعتلای بصیرتبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی  قبل از خطبه های نماز جمعه به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان مقدس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کلان شهر تبریز افزود: ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به حق یکی از برکات ارزشمند و از دور اندیشی های خردمند حضرت امام راحل بود .

وی ادامه داد: سازمان عقیدتی سیاسی امروز موفق شده در مسیر تحقق اهدافی که در روز نخست تبیین شده بود، عمل کند و با برنامه ریزی و ترسیم نقشه راهبردی با عنوان طرح های مصباح توانسته به لطف خدا برنامه های فرهنگی و مذهبی و هنری را به نحو شایسته ای در میان کارکنان و خانواده ها ترویج دهد.

 حجت الاسلام و المسلمین محمدی با بیان اینکه پیشنهاد این تشکیلات را مقام معظم رهبری خدمت بنیانگذار جمهوری اسلامی ارایه کردند و این پیشنهاد به تصویب رسید، افزود: فلسفه تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش این بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی معنویت محور شود؛ در همین راستا نیز رهبری در یکی از سخنرانی‌های‌شان فرمودند که کار اصلی عقیدتی سیاسی آوردن دل ها به سوی خداست. امام خمینی (ره) نیز درباره نقش این سازمان فرمودند که عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، آبروی اسلام است.

وی اظهار کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به منظور تقویت ایمان و بصیرت عمیق دینی و سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب تاسیس شد و این خود اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و بصیرت افزایی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت: تقویت ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایمان مستحکم و بینش عمیق دینی و سیاسی از برکات مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بود و تلاشهای کارکنان مومن ومتدین این نهاد ارزشمند نظامی و مکتبی در راستای تقویت ارزشهای معنوی و تربیت جوانان متدین و مصمم در نیروهای سه گانه زمینی هوایی و دریایی بود که در نهایت تعالی مکتبی ارتش جمهوری اسلامی را موجب گردید و سلاحی بی نظیر را در کنار توانمندی های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان و دنیای کفر و استکبار قرار داد.

نظر شما