شناسهٔ خبر: 62902956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدارس تولید و مهارت در هرمزگان ایجاد می‌شود

تفاهمنامه ایجاد مدارس تولید و مهارت هرمزگان بین ستاد اجرایی فرمان امام و آموزش و پرورش امضا شد.

صاحب‌خبر -

مدارس تولید و مهارت در هرمزگان ایجاد می‌شودبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان گفت: به دنبال فعالیت‌های بنیاد احسان برای عدالت آموزشی در هرمزگان، مدارس تولید و مهارت در استان افتتاح می‌شود.
منوچهر دانشمند افزود: این مدارس با هدف ارتقاء سطح مهارت آموزی بین دانش آموزان، تلاش برای مردمی سازی اقتصاد در آموزش و پرورش و خودکفایی اقتصادی مدرسه و همچنین ایجاد فضای درآمدزایی مبتنی بر تولید برای دانش آموزان کم برخوردار، راه اندازی می‌شود.
وی گفت: سه مدرسه تولید و مهارت در هرمزگان در بخش‌های مختلف قالی بافی، مدرسه هوشمند کشاورزی، گردشگری و خانه سفال در بخش‌های جغین، برنطین در شهرستان رودان و جزیره هرمز تا پایان مهر ماه به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با توجه به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب برای مدارس فناور و خودکفا پیشرو بوده و در بخش‌های مختلف مدرسه سازی و تعلیم و تربیت کارنامه درخشانی دارد.

بیشتربخوانید:آغاز تحصیل دانش‌آموزان هنرستان علوم و فنون دریایی بندرعباس
محمد قویدل افزود: بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان مقطع متوسطه هرمزگان در هنرستان‌ها و بخش‌های مهارت آموزی مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما