شناسهٔ خبر: 62893338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

روشن: هیات مدیره حتی نمی‌داند فوتبال چیست؛ نکونام را اخراج کند؟

جرات اخراج نکونام را ندارند!

حسن روشن درباره حواشی انتشار نامه اخراج جواد نکونام صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

سپهر ستاری: حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال درباره انتشار سندی مبنی بر دستور اخراج جواد نکونام از سمت سرمربی گری این باشگاه در تاریخ 13 شهریور گفت: خطیر قبلا گفته بود که می خواهد جواد را اخراج کند اما نه دست او است و نه دست هیات مدیره. مردم باید قبول کنند که جواد بماند یا برود. همان نحسی سیزده آن ها را گرفت.

او ادامه داد: خطیر کاملا اشتباه می کند و سرمربی که قرارداد بسته و درست کار می کند کسی حق اخراجش را ندارد. اگر بد نتیجه گرفت کمیته فنی می تواند یقه اش را بگیرد، نه خطیر. این اقدامی که صورت گرفته کاملا اشتباه بوده هرچند که آن ها جرات اخراج هم نداشتند.

هیات مدیره حتی نمی‌داند فوتبال چیست نکونام را اخراج کند؟!

روشن با انتقاد از هیات مدیره باشگاه نیز گفت: کسانی که این حکم اخراج را امضا کردند اصلا صلاحیت ندارند. هیات مدیره اصلا نمی داند فوتبال چیست؛ هیات مدیره را باید بگذاری در کوزه آبش را بخوری! آن ها اصلا نمی توانند کاری کنند.

او در پایان گفت: من با وزیر ورزش صحبت کردم و به زودی جلسه ای می گذاریم تا یک بار برای همیشه اجازه بدهیم هیات مدیره را مردم انتخاب کنند. ولی درباره اخراج نکونام باید بگویم که آن ها جرات این کار را ندارند هرچند که کار اشتباه بوده و این باعث ناراحتی سرمربی می شود اما مردم و هواداران حتما پشت نکونام هستند و کسی نمی تواند کاری کند که اگر می توانستنند همان زمان اخراج کرده بودند!

بیشتر بخوانید:

258 258

نظر شما