شناسهٔ خبر: 62892107 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هفتمین فرآیند ارزیابی بنگاه‌های اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان در سمنان

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان از آغاز هفتمین فرآیند ارزیابی و انتخاب استانی بنگاه‌های اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

آغاز هفتمین فرآیند ارزیابی بنگاه‌های اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان در سمنانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ علیرضا غفوری رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان سمنان گفت: با توجه به پتانسیل بالای استان در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و ... واحد‌های اقتصادی فعال و برتر که متقاضی حضور در این فرآیند می‌باشند می‌توانند حداکثر تا تاریخ سی ام آبان ماه امسال با مراجعه به دفتر انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان مستقر در اداره کل صمت استان نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم درخواست حضور در فرآیند مذکور اقدام نمایند.

وی افزود: این فرآیند همانند سنوات گذشته و با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی با همکاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان انجام و واحد‌های متقاضی دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در شاخص‌های ۴ گانه قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مندی مشتریان بر اساس عملکرد سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مورد ارزیابی قرار میگیرند و بنگاه‌های اقتصادی نمونه انتخاب و در مراسمی با حضور مقامات استانی از این واحد‌ها تجلیل می‌شود.

نظر شما