شناسهٔ خبر: 62891878 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یونان شاهد تظاهرات حامیان فلسطین بود

تهران- ایرنا- شمار زیادی از حامیان فلسطین در آتن پایتخت یونان تظاهرات کرده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از آناتولی، حدود ۲ هزار معترض روز جمعه در میدان «الفتریا» آتن تجمع کرده و بسوی سفارت رژیم صهیونیستی در آتن راهپیمایی کردند.

شمار زیادی از فلسطینی‌ها، اعضای جوامع مسلمان ساکن یونان و گروه‌های چپگرا در این تظاهرات شرکت کردند.

آنها پرچم فلسطین و پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: آزادی برای فلسطین، نه به محاصره فلسطین.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین گزارش اعلام کرد تعداد شهدای بمباران های رژیم صهیونیستی به یکهزار و ۹۰۰ نفررسیده است که ۶۱۴ نفر از آن ها کودک و ۳۷۰ نفر زن هستند. براساس این گزارش، هفت هزار و ۶۹۶ نفر نیز تاکنون در بمباران های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

نظر شما