شناسهٔ خبر: 62890196 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجمع حامیان فلسطین در قلب نیویورک همزمان با حمایت آمریکا از حملات رژیم صهیونیستی

نیویورک - ایرنا - همزمان با حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی و همراهی اش با وقوع جنایت های هولناک در نوار غزه در پی ناتوانی در عملیات طوفان الاقصی، صدها  تن از حامیان فلسطین در تایمز اسکوئر منهتن نیویورک در حمایت از فلسطینی ها راهپیمایی کردند.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا از نیویورک، این تجمع عصر جمعه‌ به وقت محلی با حضور نیروهای امنیتی و پلیس نیویورک در خیابان ۴۲ منهتن و همزمان با دومین جلسه شورای امنیت سازمان ملل پشت درهای بسته برگزار شد. تجمع کنندگان شعار آزادی فلسطین، عدالت و پایان حمایت ایالات متحده آمریکا از رژیم اسرائیل را یکصدا سر میدادند و جمعیت زیادی از ساکنان نیویورک علاوه بر تظاهرات کنندگان در حال فیلمبرداری و تماشای این تظاهرات در قلب منهتن هستند.

تجمع حامیان فلسطین در قلب نیویورک همزمان با حمایت آمریکا از حملات رژیم صهیونیستی

هر لحظه بر جمعیت تظاهرات کنندگان که در میان تدابیر شدید امنیتی در حال فریاد ازادی فلسطین هستند و نیز کسانی که شاهد این تظاهرات هستند، افزوده می شود.

تجمع حامیان فلسطین در قلب نیویورک همزمان با حمایت آمریکا از حملات رژیم صهیونیستی


نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

نظر شما