شناسهٔ خبر: 62885589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فلسطین رژیم اشغالگر اسرائیل را تحقیر کرد

امام جمعه نظرآباد اظهار کرد: مقاومت فلسطین رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل را به شدیدترین شکل ممکن تحقیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نظرآباد، گفت: طبق بیانات امام باقر(ع): «کسی‌که می‌خواهد بر عمر خود بیفزاید و روزی خود را زیاد کند، پس بر پدر و مادر خود، نیکی کند».

وی در بخش دیگری اضافه کرد: طوفان الاقصی یک نقطه عطف تاریخی و فصل نوین در مقاومت فلسطین بلکه مقاومت جهان اسلام و حتی دنیا است که پیامدهای مبارک آن ماندگار شده و به زوال سریع‌تر رژیم غاصب منتهی خواهد شد.

امام جمعه نظرآباد اظهار کرد: مقاومت فلسطین رژیم اشغالگر و کودک کش اسرائیل را به شدیدترین شکل ممکن تحقیر کرد.

وی ادامه داد: شیخ زکزاکی یکی از پدیده‌های عجیب روزگار ماست او با شهادت شش فرزندش در دو کشتار دولتی خم به ابرو نیاورده است و پیروانش نیز با اقتدای به رهبر خود از شهادت استقبال می‌کنند.

خطیب نماز جمعه نظرآباد تصریح کرد: کمبود سرانه‌های ورزشی بزرگترین چالش ورزش شهرستان نظرآباد خصوصا بخش تنکمان است.هیأت‌های ورزشی شهرستان نیاز به حمایت و توجه دارند.

وی بیان کرد: ورزشکاران نظرآباد در رده‌های مختلف سنی دارای عناوین مختلف آسیایی و جهانی است.در کنار تقویت ورزش قهرمانی، توسعه ورزش همگانی از ضروریات جامعه است.

امام جمعه نظرآباد ادامه داد: افتتاح پارک بانوان و پیاده راه سلامت از بهترین وخوش‌ترین خبرهای سال جاری برای مردم شریف شهرستان نظر آباد بود. 

پایان پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما