شناسهٔ خبر: 62885272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سلامت‌نژاد: اداره آموزش و پرورش با کمبود ۸۰ نفری معلم و کادر اموزشی مواجه است/ مسئولان آموزش و پرورش استان به تماس‌های ما پاسخ نمی‌دهند

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: مطابق با اعلام آموزش و پرورش بندر ماهشهر، این اداره با کمبود ۸۰ نفری معلم و کادر اموزشی مواجه است که تا این لحظه، پیگیری‌ها برای رفع این مشکل نتیجه‌ای نداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد امامت جمعه بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام کاظم سلامت نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیان داشت: برای پیگیری این موضوع، چندین بار با مسئولان آموزش و پرورش استان خوزستان تماس برقرار کرده‌ام اما پاسخ تماس‌ها و پیام بنده را نمی‌دهند؛ واسطه هم فرستادیم که نتیجه ای حاصل نشده است.

وی ادامه داد: فرزندان ما در بندر ماهشهر به مدرسه می‌روند اما کلاس آن‌ها معلم ندارد و سه پیشنهاد هم ارائه کردیم؛ استفاده از معلمان نهضت سوادآموزی و استفاده از طلبه‌های جهادی دو راهکار حل این مشکل است.

خطیب جمعه بندر ماهشهر در خصوص راهکار سوم اظهار داشت: همچنین مطلع شدیم تعدادی زیادی از داوطلبان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش امتیاز قبولی را کسب کرده‌اند اما در مصاحبه به دلیل متفاوت بودن مصاحبه‌گرها و یکسان نبودن مصاحبه‌ها، پذیرفته نشده‌اند و اکنون کلاس‌های درس بندر ماهشهر معلم ندارد.

وی متذکر شد: این مسئله باید به طور جدی پیگیری شود و مراتب اعتراض خود را از این تریبون به آموزش و پرورش استان خوزستان اعلام می‌کنم.

سلامت نژاد در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: خداوند در قرآن، قانون قطعی خود را غلبه راه پیغمبران قرار داده است و وعده الهی، پیروزی و نصرت رزمندگان در راه خدا است.

امام جمعه بندر ماهشهر تاکید کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، طوفان الاقصی شکست غیرقابل ترمیم صهیونیست‌ها بود، است و خواهد بود و مجاهدان فلسطینی هیمنه پوشالی اسرائیل را با پاراگلایدر که در جنگ‌های صد سال پیش استفاده می‌شد، در هم‌شکستند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون و پس از گذشت چند روز از آغاز طوفان الاقصی، رزمندگان فلسطینی همچنان در حال پیشروی در سرزمین های اشغالی هستند که نشانگر شکست هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها است.

سلامت نژاد در پایان افزود: بعضی اکنون در تلاش برای مظلوم جلوه دادن اسرائیل هستند و می‌گویند فلسطین جنگ را شروع کرده است اما نمی‌گویند که صهیونیست‌ها ۷۵ سال در حال کودک‌کشی در فلسطین هستند و مدتی پیش به مسجدالاقصی جسارت کردند؛ این حمله پاسخ جنایات صهیونیست‌ها بود.

گفتنی است؛ پس از اقامه نماز جمعه این هفته بندر ماهشهر و همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ازمصلای امام خمینی(ره) تا میدان امام حسین(ع) با حضور پرشور مردم ولایتمدار بندر ماهشهر برگزار شد.

نظر شما