شناسهٔ خبر: 62883457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهر گزارش می دهد؛

خروش ضد صهیونیستی تهرانی ها و شکرانه پیروزی مقاومت

تهران- راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت در سراسر استان تهران با حضور پرشور و حماسی مردم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: بعد از نماز جمعه و همزمان با عملیات پرشور و حماسی «طوفان الاقصی» راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت با حضور باشکوه و گسترده مردم در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

در این مراسم مردم با در دست داشتن تصاویر و پوسترهایی از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی و رهبران مقاومت و نیز حمل پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه از مصلی‌های نماز جمعه در مسیرهای از قبل اعلام شده ای در حرکت هستند.

در ورامین مردم مؤمن و انقلابی این شهر در راستای حمایت از غزه و مقاومت فلسطین راهپیمایی کردند و حاضران در راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت با سردادن شعارهای «مرگ بر صهیونیست»، «مرگ بر تروریست»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را از صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها با مشت‌هایی گره کرده نشان دادند.

وارثان قیام ۱۵ خرداد با تشکیل صف ثبت نام اولیه برای حضور در یگان‌های شهادت طلبانه آزادسازی قدس شریف و مبارزه با اسرائیل اعلام آمادگی کردند.

حمایت ملاردی ها از «طوفان الاقصی»

در ملارد شاهد حرکت مردم این شهرستان از میعادگاه نماز جمعه در مسیرهای اعلام شده بودیم.

در راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت ملارد مانند دیگر مناطق کشور همه اقشار و طیف‌های جامعه مردم و مسؤولان در کنار یکدیگر در مراسم شرکت کردند و بر اساس مشاهده خبرنگاران مهر این حضور گسترده و معنادار است.

راهپیمایان رباط کریمی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و سردار مقاومت را گرامی داشته و بر حمایت بی وقفه از مبارزان حماس و مقاومت فلسطین در برابر دشمنان اسلام و صهیونیست‌های کودک کش تاکید کردند.

خروش ضد صهیونیستی تهرانی ها و شکرانه پیروزی مقاومت

هم‌چنین راهپیمایان پلاکاردها و پرچم‌های با مضامین محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در دست دارند.

عملیات پرشور مبارزان فلسطین لرزه به اندام صهیونیست‌ها انداخته است

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در حاشیه برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: عملیات کوبنده مبارزان فلسطینی در «طوفان الاقصی» اولین گام برای فرو ریختن بنیان‌های سست رژیم اشغالگر قدس است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی عنوان داشت: همان طور که می‌بینید، حضور باشکوه و گسترده مردم در این راهپیمایی لرزه به اندام اسرائیل و صهیونیست انداخته و مردم با جان و دل به حمایت از فلسطین برخاسته اند.

وی اضافه کرد: ضربات مهلک و نابود کننده و قوی‌تر ملت به پا خاسته فلسطین برای نابودی این جرثومه فساد در پیش است.

دماوندی‌ها جنایات اشغالگران متجاوز را محکوم کردند

راهپیمایی مردم دماوند نیز همگام و هم صدا با مسلمانان و آزادی خواهان جهان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

این مراسم در دماوند از محل برگزاری نماز عبادی-سیاسی برگزار شد.

خروش ضد صهیونیستی تهرانی ها و شکرانه پیروزی مقاومت

در این راهپیمایی انبوه مردم دماوند از اقشار مختلف جامعه، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و خردسال برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اشغالگران متجاوز صهیونیست به خیابان آمدند.

دماوندی‌ها با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و گروه‌های مقاومت و نیز پلاکاردها و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سایر رهبران مقاومت، به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی، حمایت خود را با ایراد شعارهای دشمن شکن ابراز کردند.

شعار اصلی راهپیمایان ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت لواسان نیز «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس شریف بود.

حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی ها در حاشیه برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی و شکرانه پیروزی مقاومت مشهود است.

مردم ری در جنوب تهران نیز بعد از نماز جمعه در مسیرهای راهپیمایی حاضر شدند.

قیام جوانان فلسطینی و گروه‌های مقاومت موجب شادی ملت‌های مسلمان شد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار مهر گفت: قیام جوانان فلسطینی و گروه‌های مقاومت موجب شادی و سرور ملت‌های مسلمان شده است و ملت ایران هم در این چند روز در اجتماعات مختلف از این قیام حمایت کرده است.

حجت الاسلام علی کنگرلو گفت: لذا شاهدیم، که مردم مؤمن و انقلابی قبله تهران هم زمان با جهان اسلام راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه که هم اکنون تحت محاصره دشمن صهیونیستی در حال مقاومت هستند را بعد از نماز جمعه از مصلی امام علی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی تا میدان حضرت عبدالعظیم حسنی شهرری برگزار کردند.

خروش ضد صهیونیستی تهرانی ها و شکرانه پیروزی مقاومت

وی از اقشار مختلف همیشه در صحنه شهرری برای شرکت در این راهپیمایی تشکر کرد و افزود: این حمایت می‌تواند، مقابل جنایات رژیم صهیونی را گرفته و موجب قطع این جنایات و زمینه ساز آزادی قدس را فراهم سازد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ری گفت: این تظاهرات علاوه در شهرری در بخش‌های کهریزک و باقرشهر، قیامدشت، خاورشهر، حسن آباد فشافویه و قلعه نو بعد از نمازجمعه برگزار شد.

نظر شما