شناسهٔ خبر: 62883317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دو بازیکن جدید جانشین ستاره‌های خاطی ایتالیا

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا پس از اینکه نیکولو زانیولو و ساندرو مجبور به ترک اردوی تیم شدند، استفانو الشعراوی و سامائله ریچی را به تیم ملی دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نیکولو زانیولو، بازیکن استون ویلا در رسوایی شرط‌بندی سری A که اخبارش به سرعت در حال منتشر شدن بود، دست داشت و شب گذشته در کمپ تمرینی تیم ملی در کنار ساندرو تونالی، بازیکن نیوکسل یونایتد بازجویی شد.

پس از بازجویی پلیس از آنها، فدراسیون فوتبال ایتالیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این دو بازیکن از کمپ تمرینی به باشگاه‌هایشان فرستاده شدند و تا اطلاع ثانوی ایتالیا را همراهی نمی‌کنند.

نیکولو فاجولی، هافبک یوونتوس اولین کسی بود که در این ماجرا دخیل شد. او دیروز هنگام صحبت با دادستانی در تورین به اشتباه خود اعتراف کرد و جزئیات شرط‌بندی و مدارک را در اختیار پلیس قرار داد.

1939346

رسوایی شرط بندی سری A هنوز در مراحل اولیه است و گزارش‌های امروز حاکی از آن است که حداقل ده بازیکن دیگر درگیر آن هستند.

پس از رفتن زانیولو و تونالی از اردو، اسپالتی امروز دو بازیکن را به جای آنها به تیم ملی فراخواند.

استفان الشعراوی به عنوان جایگزین زانیولو به تیم ملی دعوت شده است. ساموئله ریچی، استعداد تورینو نیز به تیم اسپالتی پیوست و جای تونالی را پر کرد.

آتزوری خود را برای دو بازی  بعد در مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ آماده می‌کند. آنها عصر شنبه به مصاف مالت می‌روند و ۱۷ اکتبر برابر انگلیس قرار می‌گیرند.

1939347

نظر شما