شناسهٔ خبر: 62878268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اخراج دو ستاره خاطی از اردوی تیم ملی ایتالیا

ساندرو تونالی و نیکولو زانیولو که به شرط‌بندی متهم شده‌اند، پس از بازجویی پلیس از آنها در تمرین تیم ملی، اردو را ترک کردند و به تیم‌های باشگاهی‌شان بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایتالیا این روزها با یک رسوایی بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند. افشای شرط‌بندی نیکولو فاجولی، ساندرو تونالی و نیکولو زانیولو، سه ستاره ایتالیایی تیم‌های یوونتوس، میلان و استون ویلا، باعث باز شدن پرونده‌ای برای این سه بازیکن و بازجویی از آنها شده است. فاجولی دیروز به شرط‌بندی اعتراف و تاکید کرد که بر روی تیم خود شرطی نبسته است. امروز پس از افشای شرط‌بندی تونالی و زانیولو پلیس به محل تمرین تیم ملی رفت و از این دو ستاره بازجویی کرد.

1939227 1939228

فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از این بازجویی بیانیه‌ای منتشر کرد و تایید کرد که این دو بازیکن اردوی تیم ملی را ترک خواهند کرد و ایتالیا را در دو دیدار این تیم در این فیفا دی همراهی نخواهند کرد: «فدراسیون اعلام می‌کند که در اواخر بعد از ظهر امروز، دفتر دادستان عمومی تورین اقدامات تحقیقاتی خود را آغاز کرده است و با حضور در کمپ تمرینی تیم ملی این مسئله را به ساندرو تونالی و نیکولو زانیولو اطلاع داده است.

1939229

صرف نظر از ماهیت اقدامات، با توجه به اینکه در این شرایط این دو بازیکن در شرایط لازم برای همراهی و بازی در تیم ملی نیستند، فدراسیون تصمیم گرفته تا ضمن حمایت از آنها، به آنها اجازه بازگشت به باشگاه‌های خود را بدهد.»

1939230

نظر شما