شناسهٔ خبر: 62882247 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تهدید تیم رسانه ترکیه‌ای به ترور در فلسطین اشغالی+فیلم

نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی، ضمن درگیری با «محمد خیری» خبرنگار شبکه «تی آر تی عربی» ترکیه و تیم رسانه‌ای همراه او، آنها را به ترور تهدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که حملات شدید ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی شامل کادر درمانی، زنان و کودکان ادامه دارد، نظامیان صهیونیست یک تیم رسانه‌ای دولتی ترکیه را تهدید به ترور کردند.

شبکه «تی آر تی ورلد» از درگیری نظامیان رژیم صهیونیستی با «محمد خیری» خبرنگار شبکه «تی آر تی عربی» ترکیه و تیم رسانه‌ای همراه او در نزدیکی مرز فلسطین اشغالی با لبنان خبر داد.

به روایت این رسانه، نظامیان رژیم صهونیستی زمانی که تیم شبکه «تی آر تی عربی»  در حال انجام مأموریت برای پوشش آخرین درگیری‌ها بود، حمله کردند.

تی آر تی ورلد گزارش داد، نظامیان اسراییلی محمد خیری و تیم رسانه‌ای همراه او را هل دادند، فحاشی کردند و به خودروی حامل آنها یورش بردند و همچنین تهدید کردند که آنها را خواهند کشت.

 

 

محمد خیری و تیم رسانه‌ای تی آر تی عربی خبر دادند، یکی از نظامیان رژیم صهیونیستی خطاب به آنها گفت: «شما جاسوس هستید و برای ترکیه کار می‌کنید. ما سخنرانی دیروز رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه را شنیدیم و شما علیه ما هستید».

اعضای این رسانه ترکیه‌ای در جواب به نظامی صهیونیستی گفتند: «ما خبرنگار هستیم . برای یک شبکه بین‌الملللی کار می‌کنیم».

به روایت خبرنگاران شبکه تی آرتی عربی، نظامی رژیم با رد جواب آنها افزود: «برایم مهم نیست. شخنرانی رئیس‌جمهور ترکیه را شنیدم».

محمد خیری بعد از این تقابل که روز پنجشنبه (دیروز) اتفاق افتاد، در مصاحبه با شبکه تی آر تی عربی رفتار نظامیان رژیم صهیونیستی را وحشیانه» خواند.

به گفته او، نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با تیم رسانه‌ای تی آر تی عربی بارها از توهین کلامی و الفاظ رکیک هم استفاده می‌کردند.

محمد خیری با اشاره به اینکه قبل از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی فردی از آنها عکس گرفته بود، تایید کرد که آنها مجوز ورود از طریق یک ایست بازرسی اسرائیلی را گرفته بودند و اجازه ورود و عکاسی داشتند.

پایان پیام/م

نظر شما