شناسهٔ خبر: 62875053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از مردم برای حضور در راهپیمایی حمایت از غزه

رشت-ایرنا- نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان طی بیانیه ای از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حماسی در حمایت از گروه های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه دعوت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی استاندار گیلان در پیامی مشترک با اشاره به عملیات غرورآفرین و پیروزمندانه «طوفان الاقصی» را جلوه ای دیگر از توان گروه‌های مبارز مقاومت فلسطین در دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده و ایستادگی در برابر جنایات رژیم غاصب و جعلی سرزمین قدس و حامیان استکباری آن دانستند.

در این مطلب عنوان شده است: عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده‌خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است.

در ادامه تاکید شده است : قطع به یقین در تحقق وعده الهی پیروزی حق بر باطل و بشارت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» مبنی بر اینکه «رژیم غاصب، رفتنی است»، به زودی جهانیان شاهد محو و نابودی کامل و قطعی غده چرکین و سرطانی رژیم جعلی صهیونیستی و آزادی فلسطین عزیز خواهیم بود.

آنان در ادامه ضمن محکومیت هرگونه اقدامات سران و تصمیم‌گیرندگان رژیم صهیونیستی و حامیان آنها در نوار غزه مبنی بر بمباران مدارس، بیمارستان‌ها، مناطق مسکونی و به شهادت رساندن غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی، از مردم ولایتمدار و سرافراز گیلان دعوت کردند تا با شرکت گسترده و پرشور در این راهپیمایی حمایت خود را از این مردم مسلمان نشان داده که بی شک ناامیدی سران رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس را به همراه خواهدداشت.

راهپیمایی حماسی حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم مظلوم غزه روز جمعه ۲۱ مهرماه پس از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.

نظر شما