شناسهٔ خبر: 62871435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیت الله علم‌الهدی: طوفان الاقصی تضمین حیات را از صهیونیستها گرفت

مشهد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عملیات طوفان الاقصی نقطه آرمانی و آرزوی تمام مظلومان، ظلم‌ستیزان و عدالت‌خواهان جهان در ۷۵ سال عمر نظام شیطانی صهیونیستی است و تضمین حیات را از صهیونیستها گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ حوزویان خراسان در حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین در مدرسه علمیه نواب مشهد افزود: اکنون که صهیونیستهای ناپاک در پرتگاه خطر و سقوط قرار گرفته است، آرزوی همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان در حال برآورده شدن است.

وی با بیان اینکه غرب اسراییل را در منطقه ایجاد کرد تا قدرت سیاسی اسلام نتواند در جهان سربرآورد، گفت: اسراییل با سه شخصیت در منطقه ظاهر شد، یکی اینکه این غده سرطانی اسلام را بخشکاند، دوم اینکه پایگاه استکبار جهانی باشد تا جهانخوارگی را از این نقطه شروع و اسلام را نابود کنند و سوم اینکه عامل براندازی اساس قدرت سیاسی اسلام برای همیشه باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: آنها دیدند که نمی توانند مدیریت منطقه را به دست بگیرند و مقصود شیطانی آنها محقق نمی‌شود، مگر اینکه نسل کشی کنند و موارد مختلفی از نسل کشی و قتل عام مسلمانان از جمله در اردوگاه صبرا و شتیلا بوجود آوردند.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی که با اراده ذات اقدس الهی و سرانگشت غیبی امام زمان(عج) و مجاهدت مجاهدان از جان گذشته فلسطینی آغاز شد، مُهر ختمی بر اهداف شوم استکبار و صهیونیسم است و تضمین حیات و زندگی را از صهیونیستهای جنایتکار نابکار گرفت.

آیت الله علم الهدی گفت: ۷۵ سال بچه های مظلوم فلسطین بدست اسرائیل کشته شدند، آمریکایی ها چیزی نگفتند اما در جریان طوفان الاقصی ۱۴ آمریکایی جان باختند، برای آنها ناگوار و سنگین است که چرا فلسطین که باید نسل‌کشی شود توانسته اسرائیلی ها و آمریکاییها را بکشد.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، طوفان الاقصی، شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آمریکای ناپاک در تحقق جهانخوارگی خود به این نتیجه رسید که یک چالش بنام اسلام مقابل او است که ایده و انگیزه و هدف مهدویت دارد.جبهه مقابله با اسلام را در منطقه ایجاد کرد تا اسلام به حاکمیت جهانی نرسد و مزاحم او نباشد، اما طوفان الاقصی این جبهه را بست.

آیت الله علم الهدی گفت: آنچه در غزه رخ می‌دهد و مردم تحمل می‌کنند، در راه ایجاد یک حرکت و زمینه سازی کامل برای ظهور امام زمان(عج) و حکومت جهانی اسلام است. لذا با همه توان و قدرت باید در این خط قدم برداریم، این عملیات شروع شده و نهایت آن به ظهور امام زمان(عج) منتهی خواهد شد.

نظر شما