شناسهٔ خبر: 62868936 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان | لینک خبر

بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان درخصوص محکومیت حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه

صاحب‌خبر -

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان در بیانیه ای، حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

متن بیانیه ی مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

شکست‌های نظامی و اطلاعاتی رژیم کودک‌کش صهیونیستی، آن غاصبان و ظالمان را در بدترین شرایط خود در طول تاریخ قرار داده است و شکی نیست که دژخیمان صهیونیست در مسیر فروپاشی هستند اما همچنان ‌وقیحانه و ددمنشانه به کشتار ناجوانمردانه خود در نوار غزه ادامه می دهند.

اکنون در این برهه ی زمانی، مردم از جان گذشته ی فلسطین شجاعانه و فداکارانه در پاسخ به سال‌ها جنایت، دشمن غاصب را در یک نقطه عطف در تاریخ مقاومت دچار ترس و سردرگمی کرده اند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، طوفان ۱۵ مهر، شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی بود.

در این بین اما متاسفانه برخی از معاندین سیاست‌های استکبار جهانی را در پیش گرفته اند بطوریکه جای ظالم و مظلوم را وارونه جلوه می‌دهند و کشورهای حامی آن رژیم نه تنها چشم خود را بر جنایات وارده به مردم فلسطین و کودکان و زنان بی‌گناه غزه و آوارگی آنان بسته‌اند بلکه در صدد کمک تسلیحاتی به این رژیم منحوس برآمده‌اند که بشدت محکوم است.

دژخیمان صهیونیست در این شرایط با ناجوانمردی غزه را تحت شدیدترین فشار، محاصره، کمبود، و تنگناهای بی‌سابقه قرار داده اند و مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان هم با بی شرمی ، سکوت مرگباری را در پیش گرفته‌اند و بسیاری از مردم جهان را از آگاهی نسبت به ظلم و ستم وارده بر مردم بیگناه فلسطین و غزه محروم ساخته‌اند..

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان با محکومیت حملات وحشیانه صهیونیست به نوار غزه، اعلام می دارد جامعه ی بسیجیان ورزش و جوانان در راهپیمایی روز جمعه ۲۱ مهرماه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضور باشکوهی خواهند داشت و از آحاد مختلف مردم هم دعوت می کنیم، در حمایت از مظلومیت فلسطین، حماسه ی بزرگ دیگری خلق کنند.

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان

نظر شما