شناسهٔ خبر: 62866808 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ششمین روز از عملیات طوفان الاقصی / شمار شهدای فلسطینی به 1200 نفر رسید/ رژیم اسرائیل شمار کشته های خود را 1200 نفر اعلام کرده است

صاحب‌خبر -
ششمین  روز از عملیات طوفان الاقصی / شمار شهدای فلسطینی به 1200 نفر رسید/ رژیم اسرائیل شمار کشته های خود را 1200 نفر اعلام کرده است
خبرگزاری آریا - بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و منازل فلسطینیان غزه و کشتار زنان و کودکان در ششمین روز از آغاز عملیات گردان‌های عزالدین قسام شاخهٔ نظامی حماس، علیه این رژیم با عنوان طوفان الاقصی همچنان ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین الملل آریا به نقل از العالم؛گردان‌های عزالدین قسام شاخهٔ نظامی حماس، بامداد شنبه (15 مهر ماه) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، عملیات همه جانبه و غافلگیر کننده از زمین، هوا و دریا با عنوان طوفان الاقصی را اجرا کرد.
به دنبال تحمیل شکست سنگین و بی سابقه در پی عملیات گروه های مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی به سیاست مجازات دسته جمعی فلسطینیان غزه که در حقوق بین المللی جنایت جنگی محسوب می شود، روی آورده است.
این رژیم برای تلافی شکست خود آب و برق فلسطینیان غزه را قطع و به بمباران گسترده مناطق مسکونی و کشتار زنان و کودکان فلسطینیان در غزه روی آورده است.

07:03 | دکتر یوسف ابوالریش قائم مقام وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی تا کنون به 1200 نفر و شمار زخمی ها نیز 5600 رسیده است.
بیشتر شهدا و مجروحان فلسطینی، غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان هستند که بر اثر بمباران جنگجده های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی غزه صورت می گیرد.
06:58 | ارتش صهیونیستی اسامی 31 نظامی دیگر خود که از ابتدای نبرد طوفان الاقصی کشته شده اند، را منتشر کرد که به این ترتیب تعداد نظامیان کشته شده صهیونیست به 220 افسر و سرباز افزایش یافت.
شمار کشته های رژیم صهیونیستی براساس منابع این رژیم 1200 نفر اعلام شده است.

نظر شما