شناسهٔ خبر: 62855894 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

«تپسی» یک هفته فرصت دارد مشکل سرویس مدارس را حل کند

دادستانی تهران شرکت تپسی را مکلف کرد ظرف یک هفته مشکلات سرویس مدارس را رفع کند و در صورت انصراف خانواده‌ها از دریافت خدمات سرویس، وجوه دریافتی را بلافاصله مسترد دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، به منظور بررسی و رفع مشکلات پیش آمده در مورد نحوه ارائه خدمات سرویس مدارس به دانش‌آموزان از سوی شرکت تپسی، مدیر عامل این شرکت و نمایندگان شهرداری تهران و آموزش و پرورش به دادستانی تهران فراخوانده شدند. 

در این جلسه تاکید شد که فعالیت پیمانکاران در حوزه حمل و نقل دانش‌آموزی منوط به اخذ گواهی صلاحیت از مرجع ذیصلاح است و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هوشمند مسافر (اینترنتی) از این موضوع مستثنی بوده و با اخذ مجوز صلاحیت از وزارت کشور و با احراز شرایط، می‌توانند نسبت به خدمات دهی به دانش آموزان اقدام کنند. 

در این جلسه اعلام شد که قبل از شروع مدارس، ۹ هزار راننده در طرح سرویس مدارس در شرکت تپسی ثبت نام کرده‌اند که با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس، این تعداد به شش هزار نفر کاهش یافت و متعاقباً در روز اول سال تحصیلی حدود ۶۰ درصد دیگر از رانندگان نیز انصراف دادند و ارائه خدمات عملاً از پنجم مهرماه آغاز شد. 

با دستور دادستانی تهران، با توجه به ثبت نام بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز در این طرح جهت بهره‌مندی از خدمات سرویس مدرسه و با توجه خدمات‌دهی ضعیف شرکت تپسی که نارضایتی عمومی را به دنبال داشته، مقرر شد این شرکت به تعهدات خود در زمینه سرویس‌دهی به دانش‌آموزان، عمل کند.

 

نظر شما