شناسهٔ خبر: 62841641 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعتراف رژیم صهیونیستی به کشته‌ شدن بیش از ۱۰۰۰ تن در حمله حماس

محمدحسین خدائیان

یک مقام رژیم صهیونیستی کشته‌ شدن بیش از ۱۰۰۰ تن از آغاز عملیات غافلگیرانه حماس در روز شنبه را تأیید کرده و اذعان داشت که رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر اوقات «بسیار سختی» داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، یک مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در نشستی خبری با اعتراف به اینکه چهار روز گذشته برای این رژیم «بسیار سخت» بوده، گفت: متأسفانه نیروهای حماس در این عملیات بیش از ۱۰۰۰ تن را کشته‌اند؛ بیش از ۱۰۰۰ تن. واقعاً... تصورش هم دشوار است!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، این مقام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از اعلام اینکه چه تعداد از کشته‌شده‌ها ملیت خارجی داشتند خودداری کرد.

نیروهای مقاومت صبح شنبه با حملات سنگین راکتی و موشکی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، از آغاز عملیات «طوفان‌الاقصی» خبر داد. امروز (سه‌شنبه) در چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی، حملات گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) علیه اشغالگران صهیونیستی ادامه دارد. رژیم صهیونیستی در میان خشن‌ترین حملات هوایی، دریایی و زمینی در چهار روز گذشته، جنگ وحشیانه خود را در نوار غزه عمیق‌تر کرده و صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

انتهای پیام

نظر شما