شناسهٔ خبر: 62840974 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

کوچاندن در برابر کوچاندن؛ حملات راکتی سنگین مقاومت به عسقلان

گردان‌های عزالدین القسام حمله موشکی بزرگ و بی‌سابقه‌ای را به شهر اشغالی عسقلان در واکنش به کوچاندن ساکنان غزه توسط اشغالگران آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پس از پایان مهلت ۲ ساعته مقاومت فلسطین به شهرک‌نشینان «عسقلان»، این شهرک عصر امروز (سه‌شنبه) تحت ضربات شدید موشکی بی‌سابقه گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس قرار گرفت که منابع رسانه‌ای صهیونیستی و منطقه‌ای آن را «بی‌سابقه» توصیف می‌کنند.

«الیاس کرم» خبرنگار الجزیره گزارش کرد شدت حملات راکتی مقاومت فلسطین از غزه به عسقلان بی‌سابقه است و تاکنون چنین حمله‌ای ندیده بودیم.

شبکه تلویزیونی العربی به نقل از شاهدان عینی و منابع محلی گزارش داد که عصر امروز ۳۰ انفجار بزرگ در این شهرک شنیده شده است.


 این حجم گسترده  آتش موشکی قسام در روز چهارم جنگ تمام عیار دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه یک پیام راهبردی مهم دارد و آن هم این است که این حجم بمباران و تخریب بی‌سابقه دشمن صهیویستی علیه نوار غزه هیچ تاثیری بر توانمندهای مقاومت نگذاشته است و نیروهای مقاومت خود را کاملا برای نبردی طولانی مدت آماده کرده‌اند.

نکته مهم دیگر این که این حملات دقیقا از مناطقی شلیک شده است که در معرض بمباران بی‌سابقه دشمن صهیونیستی قرار گرفته است. مقاومت با حملات موشکی به عسقلان این پیام دیگر را به دشمن می‌رساند که ابتکار عمل را به دست دارد.

همزمان القسام در پیامی نظامی به رژیم صهیونیستی اعلام کرد، «در صورتی که دشمن صهیونیستی سیاست کوچاندن و آواره کردن غیرنظامی در غزه را متوقف نکند، قسام به وارد کردن ضربات سخت به عسقلان تا کوچاندن ساکنان آن ادامه می‌دهد سپس سراغ دیگر شهرها خواهد رفت».

القسام عصر امروز همچنین دیگر مناطق اشغالی از جمله تل آویو، هرتزلیا، بئرالسبع و یافا را هدف حملات راکتی سنگین خود قرار داده است

نظر شما