شناسهٔ خبر: 62837048 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عمار حکیم: جهان اسلام موضع یکپارچه‌ای در دفاع از فلسطین اتخاذ کند

تهران-ایرنا- رهبر جریان حکمت ملی عراق با ادامه تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در نوار غزه، خواستار موضع یکپارچه جهان اسلام در حمایت از ملت فلسطین در مقابل جنایات این رژیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق، «سیدعمار حکیم» در سخنانی ضمن تبریک پیروزی‌های ملت فلسطین، از جامعه جهانی خواست که به مسئولیت خود در حفاظت از ملت بی‌پناه فلسطین در برابر تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی عمل کند.

عمار حکیم که به اقلیم کردستان عراق سفر کرده در دیدار با «علی باپیر» رئیس جماعة العدل اقلیم کردستان، تأکید کرد که جهان اسلام باید در برابر آنچه در سرزمین‌های اشغالی رخ می‌دهد، موضعی یکپارچه اتخاذ کند.

بر اثر حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری تا این لحظه ۷۸۸ نفر کشته و ۴ هزار و ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

با آغاز چهارمین روز از عملیات «طوفان الأقصی»، ارتش صهیونیستی مدعی شد که کنترل کامل منطقه «غلاف غزه» را به دست گرفته است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

نظر شما