شناسهٔ خبر: 62811920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ایسکانیوز گزارش می‌دهد؛

طرح نیمه کاره پارک محله آمل، به پاتوق معتادین تبدیل شده است + فیلم

طرح تبدیل بازار روز امام رضا(ع) به پارک محله در شهرستان آمل، با تبدیل شدن به پاتوقی برای معتادین متجاهر، امنیت روانی شهروندان را سلب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز، اوایل دهه ۹۰ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار وقت شهرستان آمل، طرحی را برای جابجایی بازار روز امام رضا (ع) به مکان دیگر و تغییر کاربری ملک موجود به پارک محله را آغاز کردند.

در این راستا، یک قطعه زمین موجود در مجاورت بازار روز را به طرح مربوطه الحاق کرده و اقدام به ایجاد بنایی در آن کردند که در نهایت با جابجایی کسبه بازار به مکان دیگری، بتوانند به احداث پارک محله اقدام کنند.

به دلایل احراز مالکیتی و عدم دسترسی به توافق مناسب با کسبه و مالکین، عملاً این طرح به صورت معلق درآمد. با گذشت حدود ۱۵ سال از آغاز این طرح، همچنان بازار روز در همین مکان فعال است و بنای ساخته شده به صورت خرابه رها شده‌است.

مسیر دسترسی به بنای نیمه‌کاره که از سمت بازار روز مسدود شده است از کوچه‌های پشت بازار، مورد دسترس معتادین متجاهر و ولگرد قرار گرفته‌ و به محل امنی برای معتادین جهت مصرف مواد مخدر و اصطلاحا پاتوق آن‌ها تبدیل شده‌ که ایجاد مشکلات مختلف از جمله سلب امنیت اجتماعی و روانی اهالی را به دنبال داشته.

اهالی منطقه از مسئولین مربوطه، تقاضای رسیدگی، تعیین تکلیف و ساماندهی به این طرح نیمه‌کاره را دارند.

خبرنگار: سعید سماواتی لاریجانی

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما