شناسهٔ خبر: 62798217 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد:

بهره‌برداری از فاز تکمیلی پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) تا پایان سال

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) یکی از بزرگترین فضاهای شهری در مقیاس جهانی اسـت که تـا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسـید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درباره آخرین وضعیت پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه زهرا (س) به طول تقریبی حـدود ۹ کیلومتر و مسـاحت ۵۰ هکتار یکی از بزرگترین فضاهای شـهری در مقیاس جهانی اسـت که تـا پایان سال جاری بـه بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در حال حاضر ۵ پیمانکار کار اجرایی باغ‌راه حضرت زهرا (س) را پیش می‌برند، در همین راستا چند روز پیش جلسه‌ای با حضور سردار اکبری، جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) برگزار شد و هدف ما این است که بخش زیادی از پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران درباره طرح بازآفرینی محله نفرآباد نیز توضیح داد: بازآفرینی منطقه فرسوده نفرآباد در حال انجام است و در ابعاد مختلف پیش می‌رود. همچنین پروژه‌های مسکونی، خدماتی و زائرسرا نیز در این منطقه در حال پیگیری است. بخشی از این پروژه امسال و بخشی هم سال آینده تکمیل می‌شود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، هدایت در پایان درباره اهمیت موضوع همکاری مردم در بازآفرینی محله نفرآباد اظهار داشت: متاسفانه شرایط خوبی در بحث صدور تسهیلات بانکی برای احیای بافت‌های فرسوده نداریم و انتظار می‌رود روند اعطای تسهیلات در این بافت‌ها با همکاری بانک‌ها سرعت بیشتری بگیرد.

نظر شما