شناسهٔ خبر: 62792152 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در پی عملیات «طوفان الاقصی» انجام گرفت؛

همبستگی مردم اردبیل با مردم فلسطین

مردم دارالارشاد اردبیل در حرکتی خودجوش با حضور خودرویی خود در میادین و خیابان‌های اردبیل ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین پیروزی بی سابقه مقاومت فلسطین برابر رژیم اشغالگر قدس را جشن گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، در پی عملیات «طوفان الاقصی» مردم دارالارشاد اردبیل در حرکتی خود جوش و از پیش اعلام نشده با حضور خودرویی خود در میادین و خیابان‌های اردبیل ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین پیروزی بی‌سابقه مقاومت فلسطین برابر رژیم اشغالگر قدس را جشن گرفته و یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت برای آزادی فلسطین را گرامی داشتند.

مردم با به صدا در آوردن بوق خودروهای خود در سطح خیابان هایاردبیل و با به اهتراز درآوردن پرچم ایران و فلسطین از رزمندگان مقاومت فلسطین حمایت کردند.برخی از جوانان اردبیل نیز با تجمع در برخی نقاط شهر حمایت خود را از مردم فلسطین ابراز کردند.

‌رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

عملیات همه جانبه و پیچیده مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی از غزه آغاز شده و اخبار غیررسمی حکایت از آماده شدن گروه های مقاومت در کرانه باختری و سراسر سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها حکایت دارد و از اسارت ۱۰۰ هانظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویداد‌های مهم عملیات بی نظیر رزمندگان فلسطینی است.

انتهای پیام/

نظر شما