شناسهٔ خبر: 62791700 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عملیات نظامی نیرو‌های فلسطینی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات نظامی نیرو‌های مقاومت فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی موسوم به طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حسین حق وردی با اشاره به عملیات نظامی نیرو‌های مقاومت فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی موسوم به طوفان الاقصی، گفت: نیرو‌های مقاومت فلسطنین بالندگی خود را در این عملیات نشان دادند و ثابت کردند به آن درجه از قدرت رسیده اند که می‌توانند از نواز غزه محاصره شده، عملیات نظامی انجام دهند.
 
نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حملات موشکی و راکتی نیرو‌های فلسطینی نشان داد که مقاومت در برابر ظلم پیروز است، اظهار کرد:درود به روان پاک شهدای فلسطین که با روحیه مقاومت خود، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکستند؛ نیرو‌های مقاومت اعلام کرده بودند که انتقام جسارت به مسجد الاقصی را خواهند گرفت و اکنون شاهد تحقق این امر هستیم.
 
وی با تاکید بر اینکه از نیرو‌های مقاومت فلسطینی حمایت می‌کنیم، افزود: چندی پیش رهبر انقلاب در این راستا فرمودند "نهضت فلسطین امروز سرزنده‌تر و آماده‌تر از همیشه است و رژیم غاصب، رفتنی و در حال مرگ است".
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه، تصریح کرد: ایشان همچنین تاکید کردند که ان‌شاءالله نهضت فلسطین به نتیجه خواهد رسید و هچنانکه امام بزرگوار از رژیم غاصب به سرطان تعبیر کردند، این رژیم به دست خودِ مردم فلسطین و نیرو‌های مقاومت در کل منطقه ریشه‌کن خواهد شد.
 
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این راستا کشور‌هایی که تصور می‌کنند می‌توانند قمار عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را ببرند، یادشان باشد که این اقدام آن‌ها مانند شرط‌بندی روی اسب بازنده بوده و محکوم به باخت است.

نظر شما