شناسهٔ خبر: 62780382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی‌های آسیایی هانگژو؛

داودی: از وزنه‌هایی که زدم راضی نیستم

هانگژو- ایرنا- ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: خدا را شکر توانستم به مدال نقره دست پیدا کنم آن هم درحالی که مدال بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود نداشتم، اما از وزنه‌هایی که زدم راضی نیستم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، علی داودی بعد از کسب مدال نقره وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: تقریبا سه هفته قبل در مسابقات جهانی با آن کیفیت بالا شرکت کردم و شرایط ریکاوری در این زمان کوتاه سخت بود و این موضوع در وزنه برداری سخت تر از سایر رشته هاست. دوست داشتم در این بازی‌ها نتیجه بهتری نسبت به رقابت‌های جهانی بگیرم اما ریکاوری خوبی نداشتم و بدن من خالی شد.

وی افزود: خدا را شکر توانستم به مدال نقره دست پیدا کنم آن هم درحالی که مدال بازی‌های آسیایی را در کارنامه خود نداشتم، اما از وزنه‌هایی که زدم راضی نیستم. ما همین که در این فشار سنگین مسابقات توانستم صاحب مدال شوم خوشحالم.

ملی‌پوش وزنه برداری ایران، اظهار داشت: ما بعد از بازی‌های جهانی مستقیم از عربستان به چین آمدیم و در این مدت تمرینات خود را پیگیری کردیم.تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما از نظر بدنی سرحال نبودیم. شاید این مسابقات ۲ هفته دیرتر برگزار می‌شد نتیجه بهتری می‌گرفتیم و باید بگویم این مدال متعلق به من نیست و برای همه بچه هاست. قطعا در مسابقات آینده، نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

داوودی اظهار داشت: همه سعی و تلاش من بر این است که در المپیک نتیجه‌ بگیرم و مسلما شادی مردم، بزرگترین انگیزه برای من خواهد بود.

نظر شما