شناسهٔ خبر: 62776800 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

تصاویر و فیلمهای آخر الزمانی از درهم کوبیده شدن اسرائیل+ فیلم و عکس

گزارش شده ده‌ها شبه نظامی گروه حماس در یک حمله غافلگیرانه وارد جنوب اسرائیل شده‌اند. این گروه می‌گوید ۵ هزار راکت به سوی اسرائیل پرتاب کرده است. به دنبال این حملات، آژیرهای حمله هوایی در سراسر اسرائیل به صدا درآمدند.

صاحب‌خبر -

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم اسرائیل گزارش داده است که شبه نظامیان فلسطینی‌ تعدادی از ساکنان شهر اوفاکیم در جنوب اسرائیل را اسیر کرده‌اند.در پی انتشار گسترده اخباری درباره این که نیروهای حماس افرادی را به اسارت گرفته‌اند، این یکی از اولین گزارش‌هایی است که درباره این وضعیت در یک رسانه صهیونیستی منتشر می‌شود.

ویدیوهای تاییدنشده در شبکه‌های اجتماعی تصاویری را نشان می‌دهد که ظاهرا مربوط به فلسطینی‌هایی است که صهیونیستها را اسیر کرده‌اند و آنها را سوار بر موتور به داخل غزه منتقل می‌کنند.

mp4
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2196138" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.parsine.com/fa/news/play/embed/846051/2196138?width=800&height=600"></script></div>

خبرگزاری رویترز به نقل از وزارت بهداشت اسرائیل گفته که دست کم ۵۴۵ نفر در این حملات زخمی شده‌اند. خدمات اورژانس رژیم صهیونیستی هم گفته که حداقل ۲۲ اسرائیلی در این حملات بی سابقه کشته شده‌اند. رادیو اسرائیل هم از ربوده شدن ۳۵ سرباز اسرائیلی خبر داده است.

mp4
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2196138" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.parsine.com/fa/news/play/embed/846051/2196138?width=800&height=600"></script></div>

همچنین ایران از حملات نظامی حماس حمایت کرده است. در همین رابطه یحیی رحیم صفوی مشاور نظامی رهبر انقلاب گفته است که ایران از عملیات امروز صبح حماس دفاع می‌کند. او گفته «ما از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی حمایت می‌کنیم و مطمئن هستیم که جبهه مقاومت نیز از این موضوع حمایت می‌کند.

mp4
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2196140" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.parsine.com/fa/news/play/embed/846051/2196140?width=800&height=600"></script></div>

بی بی سی گزارش داده تحولات امروز شكست بى سابقه ديوار امنيتى و اطلاعاتى اسرائيل است.

تصاوير سوررئالى كه از فرود آمدن نيروهاى حماس با گلايدر از هوا در شهرك‌هاى نزديك مرز غزه و همزمان ورود زمينيشان با موتور سيكلت‌ها به اين مناطق، عملياتى نيست كه ظرف یک شب يا حتى در يكى دو هفته طرح‌ريزى شده باشد. همه اينها اين سوال را پيش مى آورد كه چطور چنين عمليات گسترده اى، از ديد سرويس استخباراتى اسراييل دور مانده؟

 

نظر شما