شناسهٔ خبر: 62750073 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار فرحی تأکید کرد:

پیشرفت‌های چشمگیر کشور دشمنان را ناکام کرده است/ وظیفه ما در مقابل نقشه دشمنان جهاد تبیین است

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان می‌دانند در جنگ سخت به جایی نمی‌رسند بنابراین جنگ نرم، رسانه‌ای و ترکیبی را بر علیه کشور به راه انداختند که باید مراقب باشیم، زیرا به دلیل همین جنگ نرم دشمنان است که مقام معظم فرماندهی کل قوا فرمان جهاد تبیین صادر کردند و این وظیفه ما است که در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی آگاه‌سازی کنیم.

صاحب‌خبر -

پیشرفت‌های چشمگیر کشور دشمنان را ناکام کرده است/ وظیفه ما در مقابل نقشه دشمنان جهاد تبیین است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، در راستای دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان اولین یادواره شهدای ارتش شهرستان نهاوند با حضور و سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

 

جانشین وزیر دفاع در ابتدای سخنان خود با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه ایران اسلامی یادآور شد: به برکت خون مطهر شهدا و با تلاش نخبگان جوان و مومن این کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی پیشرفت‌های قابل توجهی کرده ایم که مورد حیرت دشمنان شده است.

 

سردار سرتیپ سید مهدی فرحی در یادواره گفت: شهدا برای ما اسوه و الگو هستند و برای ما چشم و چراغ هستند و راه را به ما نشان می دهند.

 

وی اظهار داشت: شهدا عاشقانه و شجاعانه از همه هستی خود گذشتند و در تاریخ ماندگار شدند و به سعادت رسیدند و با خدا معامله کردند و در جوار رحمت حق قرار گرفتند و ستارگان درخشانی هستند که به برکت خون این عزیزان بعد از ۴ دهه با این همه فشار، تهدید، تحریم و نفوذ و ایجاد مشکل ولی انقلاب اسلامی پیشرفت کرده است.

 

جانشین وزیر دفاع با تاکید بر آنکه شهدا یاور و کمک کننده هستند و همین امر باعث شده که اقتدار نظام روز به روز بیشتر شود یادآور شد: بیش از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی و خارجی در قبل از انقلاب در صنایع دفاعی و نظامی ما حضور داشتند و همه کاره بودند و به فرماندهان ما دستور می دادند و شرایط حقارت باری را رقم زده بودند که الحمدالله بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با نفس قدسی امام راحل در بخش‌های مختلف پیشرفت کردیم و به خودکفایی رسیدیم.

 

فرحی با اشاره به جنگ تحمیلی از سوی استکبار جهانی تأکید کرد: در شرایط سختی که قرار داشتیم، دشمنان صدام را برای نابودی انقلاب پشتیبانی و آماده کردند و رویای نابودی یک هفته‌ای انقلاب را در سر می پروراندند که البته به لطف خداوند متعال و با رشادت شهدای عزیزمان نقشه‌های نابودی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نقش بر آب شد و دشمنان ناکام شدند.

 

این مقام ارشد دفاعی اظهار داشت: امروز به برکت حضور جوانان نخبه و مومن در عرصه‌های مختلف دفاعی و پهبادی جز برترین کشورهای دنیا هستیم که از افتخارات ما است و این پیشرفت‌ها به برکت ایثار شهدا حاصل شده و این روند پیشرونده با قدرت ادامه دارد و در زمینه موشک‌های نقطه زن هم می‌بینید که چه قدرت و پیشرفتی داریم.

 

فرحی ادامه داد: دشمنان که به ما چیزی ندادند و نمی‌دهند و در روزهای اخیر مشاهده کردید که سپاه پاسداران ماهواره نور را با موفقیت در مدار قرار دارد و دستاوردهای باورنکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه‌های ماهواره‌ای و هوا و فضا هم داریم که در آینده رونمایی می‌شوند و موجب حیرت دنیا خواهد شد.

 

جانشین وزیر دفاع تأکید کرد: دشمن هرکاری می‌کند با خراب‌کاری، تحریم، تهدید و ترور می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد ولی این پیشرفت‌ها بومی شده و ادامه دارد.

 

سردار فرحی بیان کرد: دشمنان می‌دانند در جنگ سخت به جایی نمی‌رسند بنابراین جنگ نرم، رسانه‌ای و ترکیبی را بر علیه کشور به راه انداختند که باید مراقب باشیم، زیرا به دلیل همین جنگ نرم دشمنان است که مقام معظم فرماندهی کل قوا فرمان جهاد تبیین صادر کردند و این وظیفه ما است که در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی آگاه‌سازی کنیم.

 

جانشین وزیر دفاع در پایان گفت: امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم و با بصیرت و راه‌شناسی و با تبیین و تشریح و با عمل به فرامین مقام معظم رهبری راه پرافتخار انقلاب اسلامی را ادامه دهیم و دشمنان را ناکام کنیم.

نظر شما