شناسهٔ خبر: 62720357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یکطرفه شدن جاده چالوس

جاده چالوس صبح امروز سه شنبه از طرف تهران به مازندران یکطرفه شد

صاحب‌خبر -

یکطرفه شدن جاده چالوسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس پلیس راه استان مازندران گفت: جاده چالوس صبح امروز از طرف تهران به مازندران یکطرفه شد.


سرهنگ جهان تاب افزود: محور چالوس (شمال به جنوب) از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محدوده مرزن آباد) اجرا شد

وی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده تصریح کرد: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده گرماب و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین است.


رییس پلیس راه استان مازندران گفت: ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده عوارضی، حدفاصل سولقان تا تونل شماره ۱۲، محدوده تونل‌های شماره ۱۷ و ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله هم سنگین است.


سرهنگ جهان تاب افزود: در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل امامزاده هاشم تا بایجان و مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو ترافیک سنگین مشاهده می‌شود.


به گفته وی ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند سنگین گزارش شده است.

رییس پلیس راه مازندران از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های ماموران پلیس راه توجه داشته باشند و از سرعت زیاد و سبقت بیجا پرهیز کنند.

سرهنگ جهان تاب افزود: به علت احتمال ریزش سنگ از کوه، خودرو‌ها از توقف در کنار جاده‌ها خودداری کنند و با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش باران و جاری شدن سیلاب، در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند.

نظر شما