شناسهٔ خبر: 62684984 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

طلبه حوزه علمیه جامعه الزهرا: باید از طلاب فعال در فضای مجازی حمایت مالی شود/ آتئیست ها در اینستاگرام فعال هستند

رجب نیا فعال فضای و مدیر تیم رسانه ای آدخت و از طلاب حوزه علمیه الزهرا گفت: حمایت مالی و غیر مالی برای طلاب فعال در فضای مجازی بسیار مهم است. زیرا موفقیت طلاب در فضای مجازی می تواند نظام تبلیغی ما را به شدت موفق کند. طلاب مسایل مالی بسیاری دارند و گاهی به خاطر مسایل مالی جذب ارگان های دیگر می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جمعی از هنرمندان و فعالان فضای مجازی آخرین دغدغه ها، نظرات، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را ناظر به نوع کنشگری و کمّ و کیف حضور فعال حوزویان در عرصه های هنری و فضای مجازی در دیدار با آیت الله اعرافی ارائه کردند.

رجب نیا، فعال فضای مجازی، مدیر تیم رسانه ای آدخت و از طلاب حوزه علمیه جامعه الزهرا گفت: طلاب در جامعة الزهرا برای چند سال آینده تربیت می شوند ولی طلابی که امروز تحصیل می کنند برای ده سال بعد تربیت نمی شوند. اگر یک گروه تخصصی آینده پژوهشی داشته باشیم تا بدانیم ده سال بعد چه نیازهایی داریم و باید چه فعالیت هایی داشته باشیم.

این فعال حوزوی گفت: فاز اول این مسئله می تواند به صورت عمومی آغاز شود. یعنی موضوعات بررسی شود و طبق بوم شناسی استان ها باشد. یکی از مسایلی که در این حوزه به اشتباه انجام می شود یکسان انگاری بوم ها است.

 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رجب نیا، طلبه حوزه علمیه قم گفت: نکته دیگر این است که پایگاه رسمی حوزه باید به عنوان روایتگر اول، خود را به منصه ظهور برساند. اینکه به صورت مستقیم یا حتی غیرمستقیم پیج و اکانت به نام حوزه نداشته باشیم قطعا یک خلاء بزرگ است. حوزه باید انقلابی موضع خود را مشخص کند. امروزه هر حوزوی که علیه نظام صحبت می کند به سرعت وایرال می شود و حوزه هیچ واکنشی ندارد.

این فعال حوزوی در ادامه گفت: نهضت تربیت تولید کننده محتوا در فضای مجازی با رویکرد نوین بسیار مهم است. در اینستاگرام آتئیست ها پیج های تخصصی فلسفی و سیاسی و روانشناسی فعال را می کنند که خطرناک است. تربیت کننده کنشگر عمومی و تخصصی در عرصه های مختلف بسیار مهم است. طلاب متخصص در این حوزه می توانند کنشگری تخصصی در حوزه فضای داشته باشند.

 مدیر تیم رسانه ای آدخت در ادامه خاطرنشان کرد: حمایت مالی و غیر مالی برای طلاب فعال در فضای مجازی بسیار مهم است. زیرا موفقیت طلاب در فضای مجازی می تواند نظام تبلیغی ما را به شدت موفق کند. طلاب مسایل مالی بسیاری دارند و گاهی به خاطر مسایل مالی جذب ارگان های دیگر می شوند. حمایت معنوی از طلاب موفق فضای مجازی نیز بسیار مهم است. تشکیل پرونده و ارائه گزارش ماهانه نقش مهمی برای امیدآفرینی طلاب خواهد داشت.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما