شناسهٔ خبر: 62641913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه مشگین شهر: رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش به دنبال تنش در منطقه هستند

امام جمعه مشگین شهر گفت: انگلیس و رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان به دنبال تنش در منطقه هستند و جمهوری آذربایجان نباید تحت القاعات طراحی شوم انگلیس و ژیم صهیونیستی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار جمعه شهرستان مشگین شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فرارسیدن میلاد پیامبر عالم ختم رسول حضرت محمد (ص) را به مسلمین جهان تبریک گفته به موضوع مساله بعثت پرداخته و اظهار کرد: کتاب قرآن دستورالعملی برای هدایت بشر از سوی پروردگار عالم است. 

وی با اشاره به موضع شفاف ایران در قبال قره باغ گفت: قراین وشواهد نشان می‌دهد انگلیس و رژیم صهیونیستی به‌دنبال تنش در منطقه هستند و این تنش هنوز ادامه دارد برخی وانمود می کنند جمهوری اسلامی ایران موضع رسمی خود را در این خصوص با صراحت اعلام نمی‌کند در حالیکه مقام معظم رهبری موضع شفاف ایران را در خصوص قره باغ به طور کامل بیان کرده‌اند.

حجت الاسلام باوقار تاکید کرد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی موضع شفاف خود را در سالروز رحلت پیامبر اعظم و سالروز شهادت امام صادق (ع) اعلام کردند که قره باغ متعلق به آذربایجان هست و باید آزاد شود. امنیت اراضی کشورها نباید مخدوش شود و نباید به حیاط خلوت رژیم منحوس اسراییل و گروه‌های تکفیری در منطقه منجر شود و ارتباط با کشورهای اروپایی و مرزهای بین المللی حفظ شود و هیچ تروریستی نباید در مرزهای ایران حاضر شود.

امام جمعه مشگین هفتم مهر ماه روز آتش نشانی وایمنی را گرامی داشته و گفت: آتش نشان‌ها مردان فداکاری هستند که با به خطر انداختن جان خویش مردم را از آتش گرفتن و غرق شدن نجات می‌دهند و به همین واسطه بهشت بر آنها آسان می‌شود.

وی نهم مهرماه روز سالمندان را گرامیداشته و بیان کرد: از مردم و مسؤولان خواستاریم تا از ریش سفیدان تجلیل کنند و این زیبنده جامعه اسلامی ودینی نیست که مراکز نگهداری سالمندان بیشتر شود و سالمندان به عاطفه و محبت نیاز دارند و خانواده‌ها هرچه دارند به برکت وجود پدران ومادرانشان هست.

باوقار به برخی ازحوادث در داخل کشور که از سوی منافقین کور دل و سلطنت طلب‌ها و عناصر وابسته به بیگانه رخ داد اشاره کرد و گفت: با عنایت سربازان گمنام امام زمان(عج) در داخل کشور، بصیرت مردم و هدایت امام خامنه‌ای دشمنان قسم خورده با شکست مواجه شدند وانصافا نیروهای مسلح وسازمان‌های اطلاعات سپاه و فراجا و وزارت اطلاعات نقش مهمی در برملا کردن هدف شوم انها ایفا کردند.

پایان پیام/

نظر شما