شناسهٔ خبر: 62629644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ارسال بیش از ۷۰۰ اثر از ایلام در جشنواره گوهرشاد

مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ۷۰۰ اثر به دبیرخانه حرف آورد جشنواره گوهرشاد در قالب های مختلف از سوی هیات داوران در سه مرحله مورد ارزیابی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

مریم بیگ محمدی مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: جشنواره گوهرشاد به منظور ترویج پوشش اصیل ایرانی اسلامی، فرهنگ عفاف و حجاب و باورها و ارزش‌های مرتبط با آن در جامعه برگزار شد.

وی افزود: گفتمان‌سازی حیا، عفاف و حجاب به عنوان یکی از مهم‌ترین سنگرهای جامعه پیشرفته، تمدن توحیدی و لزوم تقویت آن در بین آحاد مردم از اهداف جشنواره گوهرشاد بود.

 مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: دومین جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی، در ۲ بخش دانش آموزی و دانشجویی شامل مسابقه هنری و انفرادی و مؤسسات و مجموعه ها شامل ارائه و داوری ایده‌های خلاقانه به همت و پیشرانی مجموعه‌های مردمی عرصه عفاف و حجاب و تسهیل گری و تنظیم گری دستگاه‌ها و نهادها برگزار شد.

بیگ محمدی گفت: ۷۰۰ اثر به دبیرخانه حرف آورد جشنواره گوهرشاد در قالب‌های مختلف و ایده‌های خلاقانه مکتوب رسیده که از سوی هیأت داوران در ۳ مرحله مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت آثار برگزیده کشوری مشخص  و اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در پایان جلسه از فعالان عرصه حجاب و عفاف که بیشترین اثر را برای جشنواره گوهرشاد ارسال داشتند تجلیل شد.

پایان پیام/

نظر شما