شناسهٔ خبر: 62623384 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان

نخستین رویداد ملی صنعت دانش بنیان از ساعتی قبل در سالن قلم کتابخانه ملی با حضور وزرای صمت، علوم تحقیقات و فناوری، امور اقتصاد و دارایی و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز نخستینبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ محور‌های اصلی این همایش که با حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) برگزار می‌شود، اعلام نیاز‌های فناورانه حوزه معدن و صنایع معدنی خواهد بود و قرار است از بسته اعتبارات و مشوق‌های حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای شرکت‌های دانش بنیان رونمایی شود.
روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی ریاست جمهوری، عباس علی‌آبادی وزیر صمت، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فن‌آوری، و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی و بیش از ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان در این رویداد حضور دارند.
نخستین "رویداد ملی صنعت دانش بنیان" به منظور هم‌افزایی بین نهاد‌ها و وزارتخانه‌ها و درنتیجه رفع موانع رشد شرکت‌های دانش بنیان، اتصال شرکت‌های دانش بنیان به مسائل راهبردی و ابر طرح‌های ملی کشور و شناخت این شرکت‌ها درباره نیاز‌های شرکت‌های بزرگ با تمرکز بر فناوری‌های موردنیاز صنایع خودرو و نیز بخش معدن و صنایع معدنی و با حضور شرکت‌های بزرگ، شرکت‌های دانش بنیان، کارگزاران فناوری، پارک‌های علم و فناوری و اندیشکده‌ها برگزار می‌شود.

نظر شما