شناسهٔ خبر: 62612794 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهادری جهرمی عنوان کرد؛

تسهیلات قرض‌الحسنه برای خانواده‌های محروم از گاز لوله‌کشی

سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران، مصوبه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن، تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار خانواده‌هایی که دسترسی به گاز لوله‌کشی ندارند، قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی بهادری جهرمی، امروز چهارشنبه در حیاط دولت، اظهار داشت: هیئت وزیران برای حمایت از مردم ساکن در استان‌های کمتر برخوردار و اقشار دهک‌های پایین، مصوبه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن، تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار خانواده‌هایی که دسترسی به گاز لوله‌کشی ندارند، قرار خواهد گرفت تا این افراد بتوانند شبکه گاز داخلی منازل خود را با تسهیلات و حمایت ویژه، ایجاد کنند.

تسهیلات قرض‌الحسنه برای خانواده‌های محروم از گاز لوله‌کشی

سخنگوی دولت، تصریح کرد: این تسهیلات به استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمان و کهگیلویه و بویراحمد، اختصاص یافته است.

بهادری جهرمی، همچنین درباره دیگر مصوبات امروز هیئت وزیران، گفت: برای اجرای قانون انتخابات که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، آیین‌نامه‌ای در جهت رقابتی‌ کردن انتخابات، تنظیم شد.

سخنگوی دولت، تصریح کرد: در این مصوبه، مقرر شد تا نامزدهای انتخاباتی در بهره‌برداری از امکانات عمومی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های خود، از وضع یکسان برخوردار باشند.
 
بهادری جهرمی گفت: در این آیین‌نامه، دستگاه‌های مختلف موظف شدند از هر امکاناتی که در اختیار دارند، فهرستی را تنظیم و به یک کارگروه ارائه کنند تا آن کارگروه، اسامی این امکانات را در اختیار نامزدهای انتخابات قرار دهد و آنان بتوانند به‌طور عادلانه از این امکانات استفاده کنند.
 
سخنگوی دولت، اظهار داشت: این مصوبه به نامزد‌هایی که امکانات مالی کمتری برای حضور در انتخابات دارند، کمک می‌کند تا بتوانند اطلاعات لازم خود را به مردم منطقه در وضع برابر اعلام کنند.
 
بهادری جهرمی، همچنین گفت: دولت با دو لایحه، یکی معاضدت متقابل در امور کیفری بین ایران و ویتنام به پیشنهاد وزارت دادگستری و دیگری، لایحه موافقت‌نامه دو جانبه بین ایران و ونزوئلا در امور گمرگی به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی، موافقت کرد و این دو لایحه، تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
 

نظر شما