شناسهٔ خبر: 62610165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعلام کرد:

ارتقاء بیمارستان ولایت دامغان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از ارتقاء بیمارستان ولایت دامغان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

دکتر کامران قدس ۵ مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری‌های این دانشگاه، مجوز رسمی تبدیل بیمارستان ولایت دامغان به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

وی ادامه دادد: با توجه به پیگیری‌های قبلی و ارزیابی انجام شده توسط بازرسان وزارت بهداشت جهت انجام اعتبار بخشی آموزشی بیمارستان ولایت دامغان و با توجه به حضور پزشکان فوق تخصص و متخصص در بیمارستان ولایت دامغان و کادر توانمند در این مرکز و زیر ساخت های مناسب ، طبق ارزیابی های اعتباربخشی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مشخص شد که این بیمارستان قابلیت تبدیل به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی را دارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های چندین ساله اعضای هیات علمی، اساتید، پزشکان و تمامی کارکنان این مرکز افزود: اخذ این مجوز همچنین با پیگیری های مجددانه معاون، مدیران و کارکنان معاونت آموزشی و دیگر واحدهای دانشگاه علوم پزشکی استان به دست آمد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان یادآور شد: اخذ مجوز و تاییدیه آموزشی شدن بیمارستان معتمدی گرمسار نیز از برنامه های در دست اقدام بعدی دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و اقدامات لازم برای اخذ آن در حال انجام‌ است.
به گزارش ایسنا، ۶ شهرستان گرمسار، آرادان، سرخه، سمنان، مهدیشهر و دامغان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان خدمات حوزه سلامت را دریافت می کنند.

انتهای پیام

نظر شما