شناسهٔ خبر: 62608040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خراسان جنوبی

بهره برداری از بیمارستان خوسف تا پایان سال

بیمارستان خوسف تا پایان سال به بهره برداری می رسد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجندبهره برداری از بیمارستان خوسف تا پایان سال در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: ساخت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی خوسف با مساحت ۳ هزار و ۲۵۰ متر مربع زیربنا از سال ۹۲ شروع شد .

شریف زاده با اشاره به اینکه اسکلت بیمارستان در سال ۹۳ آماده و تحویل داده شد، افزود :  تا سال ۹۷ به خاطر اینکه ردیف اعتباری برای آن پیش بینی نشده بود ، کار ساخت آن متوقف شد و از سال ۹۷ از سر گرفته شد.

وی گفت : در قرارداد جدیدی که در سال ۹۷ بسته شد ، قرار شد تا  ۲۴ ماه موضوع ساختمانی بیمارستان به اتمام برسد، اما از آنجایی که شرکت طرف قرارداد در زمان مناسب به تعهداتش عمل نکرد کار ساختمان طولانی شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود : در سال ۱۴۰۰ این طرح با ردیف اعتباری که گرفت از پیشرفت ۴۵ درصدی به مرحله‌ای رسید که اکنون از لحاظ ساختمانی ۱۰۰ درصد پیشرفت دارد.

شریف زاده افزود : برق ساختمان وصل شده و تجهیزات اورژانس به طور کامل در این بخش نصب شده است و آمادگی افتتاح بخش اورژانس را داریم.

وی گفت : درخصوص منابع انسانی وزارتخانه قرار بود تا در اردیبهشت امسال آزمون استخدامی برگزار شود، اما به دلایل مختلف این آزمون به تعویق افتاد که در نهایت ۲۸ اردیبهشت این آزمون برگزار می‌شود .

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود : قرار است یک ماه بعد از برگزاری آزمون نتایج اعلام شود تا بتوانیم نیرو‌های جدید را گزینش و مصاحبه نهایی را انجام دهیم.

شریف زاده  گفت : برای افتتاح کامل بیمارستان  مجوز جذب ۵۲ نیروی جدید را  داریم که قرار است ۴۰ نیرو از طریق آزمون و ۱۲ نیروی دیگر از طریق جابجایی نیرو‌های سابقه‌دار از سایر شهرستان‌های استان به بیمارستان خوسف تامین شود.

وی افزود: از ابتدای شروع ساخت بیمارستان تاکنون ۶۳ میلیارد تومان هزینه شده است که ۳۰ میلیارد آن را در یک سال گذشته هزینه کرده‌ایم ،بیشتر این اعتبارات از سفر ریاست جمهوری به استان تامین شده است .


نظر شما