شناسهٔ خبر: 62581199 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس دفتر رهبری مطرح کرد:

روزی می‌رسد که فارسی زبان اول جهان می‌شود

رییس دفتر مقام معظم رهبری اظهارات داشت: انشالله روزی برسد که زبان فارسی به جای زبان انگلیسی زبان جهانی باشد که انشالله این موضوع محقق می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رهبری آرزوی ساخت ١٠٠٠ مدرسه برای محرومان را داشتند که امروز به ساخت ٢١١٠ مدرسه برای محرومان رسیده‌ایم، اظهار داشت: این رشته ادامه دارد و داستان روشن است اینکه ملتی که عالم نباشد به جایی نمی‌رسد. 

وی ادامه داد: امروز علم است که حرف اول را می‌زند و جنایتکارانی در دنیا حاکم هستند، یک مشت اراذل و بیش از این نیستند و از علم سواستفاده می‌کنند و همین هم موجب تسلط آنها شده‌ است.

رییس دفتر رهبری افزود: الحمدلله در این مدت به ویژه اواخر، رتبه علمی ایران و جوانان کشورمان به قدری بالا است که گره‌های بسته را باز کردند و می‌کنند. شرکت‌های دانش‌بنیان یکی دو شرکت نیستند و همه آنها جوان هستند و کارهای فوق‌العاده کردند که دست نیاز خارجی‌ها به سمت ما دراز است.

محمدی گلپایگانی گفت: یکی از مقامات گفته بود که جوابگوی خواسته‌های مشتریان ایران نیستیم و آنقدر تقاضا زیاد است که ما نمی‌توانیم جوابگو باشیم و به این میزان تولید نداریم. 

رییس دفتر رهبری تاکید کرد: انشالله روزی برسد که زبان فارسی به جای زبان انگلیسی زبان جهانی باشد که انشالله این موضوع محقق می‌شود.

نظر شما