شناسهٔ خبر: 62564940 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرهنگ علی اصغر شریفی؛

توقیف موتورسیکلت‌های سنگین ادامه دارد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه‌های یادگار و صدر خبر داد.

صاحب‌خبر -

توقیف موتورسیکلت‌های سنگین ادامه داردبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با بیان اینکه طرح برخورد با موتورسواران خطرساز در معابر بزرگراهی شهر تهران ادامه دارد گفت: تردد موتورسیکلت‌های سنگین در شهر تهران، موضوعی است که پلیس به شدت با آن برخورد می‌کند، چون جز مطالبات شهروندان و خط قرمز پلیس است.
وی افزود: راکبین این موتورسیکلت‌های سنگین با به خطر انداختن جان خود و دیگر شهروندان علاوه بر آنکه امنیت روانی جامعه را بر هم می‌زنند باعث بر هم خوردن امنیت تردد عابرین و دیگر خودرو‌ها نیز می‌شوند و با تولید صدا‌های ناهنجار و تردد با سرعت زیاد، مشکلات بسیاری را در حوزه ترافیکی و حوادث ایجاد می‌کنند که پلیس با این نوع رفتار‌های خطرساز ترافیکی به شدت برخورد می‌کند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امروز در محور یادگار به شمال یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ و در محور صدر به غرب _ دیباجی یک دستگاه موتور سیکلت هوندا ۱۰۰۰ توسط عوامل منطقه بزرگراهی پلیس راهور تهران بزرگ متوقف شدند.
گفتنی است؛ روز جمعه نیز در محور یادگار به شمال _بهزاد، دو دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ و همچنین در محور یادگار به شمال _ بهزاد یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی ۱۴۰۰ توسط عوامل بزرگراهی پلیس راهور تهران بزرگ منطقه توقیف شد.
سرهنگ شریفی از شهروندان خواست؛ از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ رفتار‌ها و تردد‌های غیر مجاز موتورسیکلت‌های سنگین را به پلیس اطلاع دهند تا پلیس بتواند به موقع با این تخلفات برخورد کنند.

نظر شما