شناسهٔ خبر: 62553001 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

حین گشت و گذار در نقشه Dragon’s Dogma 2 با هیچ صفحه لودینگی روبرو نمی‌شوید

مگر اینکه کات‌سینی وجود داشته باشد / gamingbolt

صاحب‌خبر -

کپکام اطلاعات بیشتری را در مورد Dragon’s Dogma 2 در نمایشگاه بازی‌های توکیو به اشتراک گذاشته است.

با توجه به اینکه جهان بازی چهار برابر بزرگ‌تر از قسمت اول است، محیط‌ها عظیم به نظر می‌رسند. کارگردان بازی، هیدئاکی ایتسونو، در مصاحبه با VGC همچنین تایید کرد که گشت و گذار در نقشه، به صورت یکپارچه و بدون صفحه نمایش لودینگ خواهد بود.

از یکپارچگی دنیا صحبت کنیم، وقتی در حال کاوش هستید صفحه‌ای برای لودینگ وجود ندارد. البته اگر کات‌سینی وجود داشته باشد، ممکن است آن را لود کنیم و سپس شما را به گشت و گذار برگردانیم. اما از نظر رفتن به دانجن‌ها یا غارها و کاوش در نقاط مختلف جهان، هرگز صفحه لودینگ را نخواهید دید.

بنابراین اگر می‌خواهید در بازی به اکتشاف بپردازید، کوئست اصلی را نادیده بگیرید و ببینید جهان آن چه چیزی برای ارائه کردن دارد، می‌توانید طبق خواسته‌ی خود پیش بروید.

شما کاملا آزاد هستید که راه خود را در جهان طی کنید. اگر بخواهید می‌توانید به مسیر اصلی پایبند باشید. اگر می‌خواهید خارج از قاعده پیش بروید و راه خود را پیدا کنید، می‌توانید این کار را نیز انجام دهید.

با این حال ایتسونو اضافه کرد نمی‌توانید از صخره‌های مسطح بالا بروید، اما می‌توانید از مناطقی که به قامت شخصیت شما می‌رسند، بالا بروید.

Dragon’s Dogma 2 Dragon’s Dogma 2

جهان از دو بخش تشکیل شده است: پادشاهی Vermind که توسط Arisen‌ها که اژدها را کشتند، اداره می‌شود و تنگه‌ی Battahl که توسط Beastmen‌ها اداره می‌شود و بر روی خرابه‌های باستانی بنا شده است.

Dragon’s Dogma 2 همچنین از چرخه روز/شب بهره می‌برد و به طور مثال برخی از هیولاهای قدرتمند فقط در هنگام شب ظاهر می‌شوند. بازیکنانی که شب‌ها در طبیعت وحش گرفتار می‌شوند، می‌توانند برای به دست آوردن سلامتی، صحبت با همراهان و موارد دیگر، کمپ برپا کنند.

Dragon’s Dogma 2 برای PS5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است و هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

آیفون 15 می خواد جای کنسول و پی سی رو بگیره؟

فیل اسپنسر به ساخت بازی جدیدی از MechAssault علاقه دارد - ویجیاتو فیل اسپنسر به ساخت بازی جدیدی از MechAssault علاقه دارد - ویجیاتو gamingbolt

برچسب‌ها:

نظر شما